| کد خبر: 226527 |

ترافیک در مسیر آزادراهی بین کرج و قزوین/ کندوان تا ساعت 17 امروز مسدود است

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها گفت: محور کندوان حدفاصل مرزن آباد تا دزدبن تا 12 اسفند 99 از ساعت 8 تا 17 روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته به‌ دلیل اصلاح مسیر، حدفاصل کیلومتر 5 تا 15 مسدود است و تردد از محورهای هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

تین نیوز

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها گفت: محور کندوان حدفاصل مرزن آباد تا دزدبن تا 12 اسفند 99 از ساعت 8 تا 17 روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته به‌ دلیل اصلاح مسیر، حدفاصل کیلومتر 5 تا 15 مسدود است و تردد از محورهای هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

به گزارش تین نیوز، ایمان محرابی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور‌، بیان کرد: بر اساس اطلاعات بیش از 2250 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و دوربین‌های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

 * بیشترین تردد جاده ای در شبانه‌روز گذشته بین ساعات 17 تا 18

وی بیان کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد 2312 دستگاه ترددشمار فعال در جاده ها، نسبت به روز قبل 0.5 درصد افزایش نشان می‌دهد در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 17.4 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

* کندوان تا ساعت 17 امروز مسدود است

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها یادآور شد: محور کندوان حدفاصل مرزن آباد تا دزدبن در استان مازندران تا 12 اسفند 99 از ساعت 8 تا 17 روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته غیر از ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چندروزه به‌ دلیل اجرای عملیات ترانشه برداری و اصلاح مسیر، حدفاصل کیلومتر 5 تا 15 مسدود است و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

* تردد روان در جاده های تهران-شمال

محرابی نیا اضافه کرد: دوربین های نظارت تصویری تردد روان در مسیر رفت و برگشت محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت نشان می دهد.

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها بیان کرد: در محورهای شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

* ترافیک در آزادراه کرج-قزوین و آزادراه قزوین-کرج

وی با اشاره به بروز ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده پایانه شهید کلانتری از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس خبر داد.

* 11 جاده مسدود است

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها یادآور شد: در حال حاضر جاده قزوین - همدان در کیلومتر 110، محور سروآباد-پاوه، محور گنج نامه-تویسرکان، جاده شهداد-نهبندان، جاده پونل-خلخال، محور‌‌ خرم‌آباد-پلدختر و محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، به دلیل کاهش ایمنی، مسدود است.

محرابی نیا افزود: همچنین محور وازک-بلده در مازندران، جاده پدافند جنوب غرب - امیدیه واقع در استان خوزستان، محور فرعی شمشک-دیزین و محور رامیان-اولنگ-شاهرود، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

‌* آزادراه ‌کرج-قزوین با 115 هزار تردد پرترددترین جاده کشور

وی اضافه کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه ‌کرج-قزوین با 115 هزار تردد، آزادراه کرج-تهران با 113 هزار تردد و آزادراه تهران-کرج با 101 هزار تردد ثبت شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.