| کد خبر: 226484 |

نوبخت: ۵۰ هزار واحد مسکونی در کشور تحویل محرومان شده است

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به احداث ۱۱۰ هزار واحد مسکونی برای محرومان، گفت: ۵۰ هزار از این تعداد تحویل داده شده و مابقی این واحدها تا پایان دولت دوازدهم مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

تین نیوز

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به احداث ۱۱۰ هزار واحد مسکونی برای محرومان، گفت: ۵۰ هزار از این تعداد تحویل داده شده و مابقی این واحدها تا پایان دولت دوازدهم مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش تین نیوز، محمدباقر نوبخت روز دوشنبه در آیین افتتاح بهره‌برداری از ۲ هزار واحد بازسازی شده در قطور خوی، اظهار داشت: یک‌هزار واحد روستایی دیگر که در اثر زلزله سال گذشته تخریب شده بودند،  تحویل صاحبان آنان شده است.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی را مدیون محرومان و مستضعفان هستیم، افزود: سه هزار واحد دیگر بر اساس تفاهمنامه با بنیاد مسکن تا ۶ ماه آینده و پیش از اتمام کار دولت احداث و تحویل داده می‌شود.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور ادامه داد: برای اتمام ۳۳ طرح در سطح آذربایجان غربی تا پیش از اتمام دولت دوازدهم یک هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار سرمایه‌گذاری صورت می‌گیرد.

نوبخت با بیان اینکه دولت تدبیر و امید هر آن‌چه را که وعده داده بود به سرمنزل مقصود رسانده، تأکید کرد: از مهمترین اقدامات انجام شده دولت در آذربایجان‌غربی می‌توان به اتصال ریل ارومیه به شبکه سراسری ریلی کشور و انتقال آب به دریاچه ارومیه اشاره کرد.

 ۲ هزار واحد مسکونی زلزله زده قطور شهرستان خوی همزمان با دومین روز دهه فجر امروز با حضور محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور و محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی و جمعی از مسوولان استانی به بهره‌برداری رسید.

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه یکشنبه شب برای بررسی وضعیت طرح های احیای دریاچه ارومیه و وضعیت اعتباری استان وارد ارومیه شد و مورد استقبال محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی و مسوولان استانی قرار گرفت.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.