| کد خبر: 226442 |

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

◄ صرفه‌جویی در هزینه‌ها از نقاط برجسته بودجه شهرداری بوده است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: صرفه جویی در هزینه ها طی سه سال اخیر از نقاط برجسته بودجه شهرداری اصفهان بوده که امیدواریم در بودجه 1400 نیز محقق شود.

تین نیوز

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: صرفه جویی در هزینه ها طی سه سال اخیر از نقاط برجسته بودجه شهرداری اصفهان بوده که امیدواریم در بودجه 1400 نیز محقق شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علیرضا نصر اصفهانی در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان و همزمان با تقدیم لایحه بودجه 1400 از سوی شهردار اصفهان به شورای شهر، با اشاره به اینکه در حوزه برنامه ریزی شهرداری اصفهان کار بزرگی انجام داده است، اظهار کرد: برای تدوین بودجه 1400 جلسات متعدد شبانه روزی برگزار شده است و تلاش شده  تا بودجه منطبق بر واقعیت تنظیم شود.

وی ادامه داد: یکی از انتظارات از بودجه 1400 افزایش نسبت عمرانی به جاری است و سهم بودجه جاری باید کاهش یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه اولویت های شهر اصفهان باید در بودجه 1400 لحاظ شود، اظهار کرد: فضای جلب مشارکت مورد نظر مدیریت شهری اصفهان بوده است و امیدواریم بودجه سال آینده برای مشارکت بیشتر تدوین شود.

وی با بیان اینکه بودجه باید از شفافیت لازم برخوردار باشد، گفت: بودجه 1400 شهرداری اصفهان بعد از تصویب باید قابلیت انتشار برای عموم مردم را داشته باشد تا شهروندان متوجه شوند چه اتفاقاتی در شهر رخ خواهد داد.

نصر اصفهانی افزود: در سه سال اخیر صرفه جویی در هزینه ها در شهرداری اصفهان و در لوایح بودجه لحاظ شده است که امیدواریم سال آینده نیز این مهم رقم بخورد.

وی یکی از برجستگی های بودجه در سال های اخیر را افزایش امور رفاهی کارکنان و کارگران شهرداری عنوان کرد و افزود: امیدواریم این موضوع برای افزایش خدمت رسانی کارکنان به مردم در بودجه 1400 هم در نظر گرفته شود.

گفتنی است، صبح امروز شهرداری اصفهان لایحه بودجه هشت هزار و 650 میلیارد تومانی شهرداری اصفهان را برای تصویب به شورای اسلامی شهر اصفهان تقدیم کرد. بودجه 1400 اولین بودجه در برنامه 1405 اصفهان است.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.