| کد خبر: 226436 |

آشیانه تعمیراتی «فلایت‌چک» امسال تکمیل می‌شود

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از افتتاح آشیانه تعمیراتی، رمپ هواپیمایی فلایت‌چک و بهسازی ترمینال‌های ۲ و ۴ مهرآباد تا پایان سال جاری خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از افتتاح آشیانه تعمیراتی، رمپ هواپیمایی فلایت‌چک و بهسازی ترمینال‌های ۲ و ۴ مهرآباد تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار مهر، سیاوش امیرمکری در مراسم گرامیداشت دهه فجر که در فرودگاه مهرآباد در حال برگزاری است، با بیان اینکه امروز همزمان با آغاز دهه فجر، شاهد افتتاح پروژه‌های عمرانی فرودگاه مهرآباد بودیم، گفت: افتتاح این پروژه‌ها به دست متخصصان داخلی خصوصاً متخصصان صنعت هوانوردی، نشان‌دهنده باور ملی بوده و همچنین حرکت مهمی در جهت ایمنی پروازها و ارتقاء سطح خدمات مسافری مهرآباد است.

وی افزود: امروز با افتتاح پروژه‌های مذکور توانستیم یکی از دغدغه‌های مهم حوزه عملیات هوانوردی مهرآباد را که شامل راه‌اندازی سیستم سوئیچینگ برج مهرآباد و اقدام مهمی در راستای ایمنی عملیات هوانوردی است، افتتاح کنیم.

به گفته مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، راه‌اندازی این سیستم همزمان با هدایت پروازها بود و در شرایط سخت کرونا و تحریم ایجاد شد.

امیر مکری ادامه داد: تا پایان سال شاهد تکمیل آشیانه تعمیراتی فلایت‌چک و رمپ آن و بهسازی ترمینال‌های ۲ و ۴ مهرآباد خواهیم بود. همچنین پروژه مهم بهسازی باند ۲۹ چپ فرودگاه مهرآباد سال آینده کلید خواهد خورد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.