| کد خبر: 226413 |

ورود ۱۱۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی تهران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ورود ١١٠ دستگاه اتوبوس و تحقق بخش دوم قرارداد خرید ۲۵۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس جدید طی هفته آینده و همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.

تین نیوز

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ورود ١١٠ دستگاه اتوبوس و تحقق بخش دوم قرارداد خرید ۲۵۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس جدید طی هفته آینده و همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.

‎ ‎به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، سید مناف هاشمی با اشاره به اینکه مدیریت شهری تمام تلاش خود را بر تأمین ناوگان اتوبوسرانی از کارخانه‌های تولید داخلی انجام داده است، گفت: تا هفته آینده و همزمان با دهه فحر دومین بخش از اتوبوس‌ها و مینی بوس‌های جدید وارد پایتخت می‌شود.

‎وی به دغدغه مدیریت شهری در ساماندهی ناوگان فرسوده حمل و نقل عمومی اشاره کرد و افزود: در تلاش هستیم با استفاده از ظرفیت و توان تولیدات داخلی ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران را که هم اکنون حدود ۶۲ درصد آن فرسوده است، نوسازی و بازسازی کنیم.

‎معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه هماهنگی لازم برای خرید ۵۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس جدید صورت گرفته که ورود و بهره برداری از ۲۵۰ دستگاه آن تا پایان سال تکمیل می‌شود، خاطر نشان کرد: قراردادهای دیگری هم در حال انجام است و همه این اقدامات برای بهبود و ارتقای خدمات رسانی به شهروندان عزیز تهرانی صورت می‌گیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.