| کد خبر: 226407 |

◄ حضور اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور در دومین نمایشگاه شهر هوشمند ایران

اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور با حضور در دومین نمایشگاه شهر هوشمند ایران به معرفی خدمات ارائه شده سامانه‌های سیمفا و سمیع پرداخت.

تین نیوز

اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور با حضور در دومین نمایشگاه شهر هوشمند ایران به معرفی خدمات ارائه شده سامانه‌های سیمفا و سمیع پرداخت.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور؛ دومین نمایشگاه شهر هوشمند ایران از تاریخ پنجم لغایت هفتم بهمن‌ماه سال جاری در مصلی امام خمینی(ره) شهر تهران برگزار گردید.

با عنایت به این موضوع که عصر حاضر، عصر به کارگیری فن‌آوری‌های نوین به منظور آسایش، رفاه، ایمنی و امنیت بیشتر و نیز بهینه‌سازی مصرف انرژی، امری مهم و ضروری می‌باشد و با ورود سیستم‌های کنترلی هوشمند وسایل مربوط به آن در تمامی بخش‌های زندگی بشر، شاهد تغییرات شگرفی در نحوه زندگی انسان می‌باشیم؛ در همین راستا در حوزه حمل و نقل نیز ورود تکنولوژی‌های کنترلی پیشرفته باعث بهینه‌سازی و امنیت بیشتر شده است.

سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با ارائه 18 سامانه هوشمند در این نمایشگاه حضور یافت که دو سامانه سیمفا و سمیع تحت اختیار و نظارت اتحادیه بوده و اتحادیه مجری آن می‌باشد.

به همین منظور اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور در دومین نمایشگاه شهر هوشمند ایران جهت معرفی سامانه‌های یاد شده، شرکت نمود و به معرفی خدمات ارائه شده و عملکرد سامانه یکپارچه معاینه فنی ایران (سیمفا) و سامانه ملی یکپارچه عوارض خودرویی کشور (سمیع) پرداختند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.