| کد خبر: 226357 |

اجرای برنامه‌های فرهنگی به مناسبت دهه فجر در مترو پایتخت

معاون شرکت بهره‌برداری متروی تهران از اجرای برنامه‌های فرهنگی به مناسبت دهه فجر خبر داد.

تین نیوز

معاون شرکت بهره‌برداری متروی تهران از اجرای برنامه‌های فرهنگی به مناسبت دهه فجر خبر داد.

به گزارش تین نیوز، سید مجتبی تقوی‌نژاد، معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره اجرای برنامه‌های فرهنگی به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در شهر زیرزمینی تهران اظهارداشت: همزمان با فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، ویژه برنامه‌های فرهنگی در ایستگاه‌های منتخب متروی تهران برگزار می‌شود‌.

وی افزود: این برنامه‌ها به همت معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه و با همکاری و مشارکت معاونت فرهنگی سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) در قالب‌های متنوع فرهنگی و هنری برگزار می‌شود و مسافران مترو می‌توانند در هنگام استفاده از مترو با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شاهد اجرای این برنامه ها باشند.

تقوی‌نژاد تصریح کرد: به منظور ایجاد فضای بصری متناسب با این ایام تمامی ایستگاه‌های متروی تهران با کتیبه‌های فرهنگی شامل طرح‌های گرافیکی با مضمون و محتوای پیام‌های فرهنگی و انقلابی در معرض نگاه مسافران مترو قرار گرفت، همچنین مسافران را به تماشای نمایشگاه‌های عکس و پوستر در گذرگاه‌های فرهنگی مترو دعوت می کنیم.

وی با اشاره به اینکه مجموعه برنامه های فرهنگی متروی تهران در ایام الله دهه فجر و در تمامی خطوط ایستگاه‌ های منتخب برگزار می‌شود، گفت: در برخی از ایستگاه‌های مترو نیز سازه‌های‌ حجمی با استفاده از نمادهای انقلاب اسلامی طراحی و نصب می‌شوند.

معاون شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در خصوص سایر برنامه‌های فرهنگی ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: در ایستگاه‌های منتخب مترو شاهد اجرای مجموعه برنامه‌های فرهنگی و هنری شامل اجرای سرود دانش آموزی، اجرای قطعات انقلابی و نمایش توسط گروه‌های هنری با موضوع انقلاب و وقایع مربوط به آن هستیم. همچنین غرفه‌های مختلف شامل غرفه روایتگری انقلاب، غرفه ویژه کودکان، قرآن، مشاوره پزشکی، خانواده و مشاوره مذهبی، طب سنتی و عفاف و حجاب همراه با توزیع اقلام و محصولات فرهنگی در این ایام برگزار می شود.

 وی در ادامه از برپایی پایگاه مشاوره حقوقی با مشارکت معاونت فرهنگی قوه قضائیه خبر داد و گفت: این کار به منظور پاسخگویی به سوالات حقوقی و قضایی مسافران مترو و با حضور کارشناسان قوه قضائیه برگزار می‌شود.

تقوی‌نژاد افزود: تهیه و تولید کلیپ با موضوع انقلاب اسلامی و پخش آن از نمایشگر ایستگاه‌های مترو و همچنین تولید پادکست رادیویی شامل سرودهای انقلابی و سایر موضوعات مرتبط با این ایام از مجموعه برنامه‌های سمعی بصری معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

وی بیان داشت: مجموعه برنامه‌های فرهنگی مترو در طول ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در ایستگاه‌های منتخب از جمله تجریش، امام خمینی(ره)، فرهنگسرا، جانبازان، دکتر شریعتی، شهدای هفتم تیر، ابن سینا، شادمان، شهید محلاتی، شهید کلاهدوز، میدان آزادی، قلهک، میرداماد، فرهنگسرا، شهید نواب صفوی، امام حسین (ع)، نیروی هوایی، عبدل آباد، علی آباد و نعمت آباد برگزار می‌شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.