| کد خبر: 226342 |

۴۶ پروژه گردشگری در گیلان به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان از افتتاح ۴۶ پروژه زیرساخت گردشگری در دهه فجر با ظرفیت اشتغال‌زایی برای ۲۸۵ نفر خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان از افتتاح ۴۶ پروژه زیرساخت گردشگری در دهه فجر با ظرفیت اشتغال‌زایی برای ۲۸۵ نفر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به ایسنا، مسعود حلاج‌پور در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: سرمایه‌گذاری در حوزه‌ گردشگری و ایجاد واحدهای خدماتی رفاهی با رویکرد جذب هدفمند گردشگر در گیلان از جمله‌ برنامه‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان در سال‌جاری است که با تحقق آن شاهد ایجاد ظرفیت‌های جدید اشتغال محلی و توزیع منابع مالی در سطح استان گیلان خواهیم بود.

وی افزود: با برنامه‌ریزی و حمایت‌های صورت گرفته به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر شاهد افتتاح ۴۶ طرح در حوزه‌های مختلف اعم از طرح‌های گردشگری، توسعه صنایع‌دستی و موزه‌های تخصصی در سطح استان گیلان خواهیم بود.

حلاج‌پور گفت: این ۴۶ طرح با مجموع اعتبار چهار هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد که افتتاح این پروژه‌ها ۲۸۵ اشتغالزایی را در پی دارد.

مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی گیلان گفت: این طرح‌ها شامل طرح‌های گردشگری نظیر هتل ‌آپارتمان‌ها، واحدهای بوم‌گردی، هتل، موزه، فروشگاه‌ها و کارگاه‌های صنایع‌دستی و طرح‌های توسعه‌ای است که با اعتبارات تخصیص یافته به بهره‌برداری خواهند رسید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.