| کد خبر: 226267 |

◄ برگزاری نشست هماهنگی انتشار اوراق مشارکت شهرداری‌ها

نشست هماهنگی انتشار اوراق مشارکت شهرداری‌ها از سوی دفتر امور اقتصادی و خدمات مالی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور و با حضور نمایندگان شهرداری ها مرتبط و نمایندگان سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی تشکیل شد.

تین نیوز

نشست هماهنگی انتشار اوراق مشارکت شهرداری‌ها از سوی دفتر امور اقتصادی و خدمات مالی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور و با حضور نمایندگان شهرداری ها مرتبط و نمایندگان سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی تشکیل شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاریهای کشور، دکتر محسن کوشش مدیر کل دفتر امور اقتصادی و خدمات مالی سازمان در زمینه این نشست گفت: به استناد بند "د" تبصره (5) قانون بودجه سال 1399 کل کشور، با توجه به معرفی تعدادی از شهرداریها برای استفاده اوراق مشارکت برای طرح های توسعه اتوبوسرانی، از شهرداریهایی که اولین تجربه اوراق مشارکت را در سال 1399خواهند گذراند دعوت شد تا در جلسه ای با حضور نمایندگان سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی موارد قابل اهمیت در فرآیند جذب اوراق مشارکت برای شهرداریهای مورد نظر تبیین شود.

وی ادامه داد: در این نشست نمایندگان شهرداریهای شهرکرد، کرمان، زنجان، زاهدان، اراک، کاشان، بهارستان، ارومیه و اردبیل حضور داشتند .

وی افزود: در این نشست سرکار خانم پویان رئیس اوراق بهادار دفتر اعتبارات بانک مرکزی نکات مهم مد نظر آن بانک رابرای شهرداریها بیان نمود و آقای زمانی نماینده سازمان برنامه و بودجه کشور قول مساعد داد تا مجوز 50 درصد بازپرداخت اصل و سود اوراق شهرداریها سهم دولت، حداکثر تا 30 بهمن امسال صادر خواهد شد.

وی اضافه کرد: در ادامه این نشست شهرداریها سوالات خود را در خصوص اوراق مشارکت بیان و ضمن دریافت پاسخ از سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی، موارد پیگیری خود جهت امور مرتبط با اوراق را بیان نمودند.

دکتر کوشش تبار ابرازامیدواری نمود با پیگیری شهرداریها و مساعدت همیشگی و هر ساله سازمان برنامه و بودجه کشور و بانک مرکزی شاهد جذب کل مبلغ پیش بینی شده اوراق مشارکت در قانون بودجه سال 1399، برای شهرداریهای کشور باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.