| کد خبر: 226238 |

پارتیشن های شیشه ای رنگ شده (لاکوبل) برای ساخت پارتیشن شیشه ای در حمام

شیشه های رنگ شده (لاکوبل)، شیشه هایی هستند که پشت آن ها را رنگ می کنند. این شیشه ها دقیقاً همان چیزی هستند که به نظر می رسد می توانند نمای زیبایی به محوطه حمام شما ببخشند. تولیدکنندگان این صفحات شیشه ای یک صفحه شیشه برداشته و چندین لایه رنگ فلزی را در یک طرف آن قرار می دهند که مقاومت زیادی در سطح آن ایجاد می کند. پارتیشن های شیشه ای رنگ شده می توانند حمام شما را زنده کنند؛ زیرا این ساختارها دارای انبوهی از رنگ ها و الگوها هستند.

تین نیوز

شیشه های رنگ شده (لاکوبل)، شیشه هایی هستند که پشت آن ها را رنگ می کنند. این شیشه ها دقیقاً همان چیزی هستند که به نظر می رسد می توانند نمای زیبایی به محوطه حمام شما ببخشند. تولیدکنندگان این صفحات شیشه ای یک صفحه شیشه برداشته و چندین لایه رنگ فلزی را در یک طرف آن قرار می دهند که مقاومت زیادی در سطح آن ایجاد می کند. پارتیشن های شیشه ای رنگ شده می توانند حمام شما را زنده کنند؛ زیرا این ساختارها دارای انبوهی از رنگ ها و الگوها هستند.

می توانید آن ها را به صورت یک محفظه دوش نصب کنید و یا از آن برای تقسیم کردن مناطق مختلف حمام استفاده کنید. زیرا سطح رنگ شده آن ها به گونه ای عمل می کند که حمام شما عالی به نظر برسد. قسمت رنگ شده هرگز در تماس با رطوبت برای آن مشکلی به وجود نخواهد آمد و پارتیشن های رنگ آمیزی شده به راحتی می توانند هر روز با آب داغ خیس شوند و تا سال ها دوام و ماندگاری داشته و همانند روز اول به نظر برسند. اگر قصد دارید از شیشه های رنگی به عنوان پارتیشن ثابت در سرویس حمام خود استفاده کنید، به دنبال رنگی بروید که با بقیه فضا به خوبی ترکیب شود و همه توجه ها را جلب خود کند.

 

پارتیشن اداری ظاهر فضای اداری را بهبود می بخشد

پارتیشن های موجود در دفاتر علاوه بر عملکردشان، در طراحی داخلی فضای اداری به افزایش کلاس کاری کمک می کنند. نگهداری و تمیز کردن آسان این پارتیشن ها نیز نوعی مزیت محسوب می شود. آن ها همچنین می توانند با طرح ها و رنگ های مختلفی انتخاب شوند و شما می توانید کاملا مطابق با سلیقه خود اندازه و طرح و رنگ آن ها را انتخاب کنید. این پارتیشن ها قابلیت نصب از کف تا سقف به صورت کامل و نیمه را دارا هستند و به راحتی می توانید آن ها را با دکوراسیون خود تطبیق دهید. هر روزه امکان جابه جایی و تغییر دفاتر به هر دلیل وجود دارد. همانطور که الزامات تجاری و نحوه کار ما تغییر می کند، خواسته ها و نیازهای ما نیز در مورد چیدمان دفتر در حال تغییر خواهد بود. حتی ممکن است به دلیل توسعه محل کار خود بخواهید تعداد کارمندان را نیز افزایش دهید. اگر طراحی دفتر خود را با پارتیشن اداری پارتیشن بندی کرده باشید، به راحتی و بدون ایجاد مشکل و هر نوع نگرانی و مهم تر از همه با صرفه جویی هزینه بالایی می توانید تغییراتی که بیان شد را انجام دهید. پارتیشن اداری به هر کارمند اجازه می دهد که حریم خصوصی و دامنه بیشتری برای تمرکز داشته باشد. نکته مثبت آن ها این است که یک پارتیشن را می توان در صورت نیاز از دفتر حذف کرد و چند اتاق را دوباره به هم متصل کرد برای برخی از کارهای گروهی که ممکن است نیاز به مشارکت و همفکری داشته باشند.

 

استفاده از پارتیشن شیشه ای و فایده های آن

تقسیم کننده های غیر دائمی اتاق که به آن پارتیشن نیز گفته می شود، بسیار پر کاربرد هستند. آن ها بیشتر برای جدا کردن فضاها در اتاق ها و همچنین ایجاد مناطق گردش مانند راهروها استفاده می شوند. اگر به بیشتر دفاتر مراجعه کنید، متوجه خواهید شد که اکثر آن ها از پارتیشن های شیشه ای استفاده می کنند. آن ها این کار را به دلیل فواید زیادی که این پارتیشن ها دارند انجام می دهند. دیوارهای پارتیشن شیشه ای صفحه های شیشه ای شفافی هستند که به عنوان تقسیم کننده اتاق با حفظ شرایط نوری مناسب عمل می کنند. آن ها برای بزرگتر نشان دادن یک اتاق و ایجاد محیط های کاری باز عالی هستند. این پارتیشن ها برای ایجاد یک محیط کار راحت و شیک ایده آل هستند. پارتیشن شیشه ای هنگامی که در خانه ها و ادارات استفاده می شوند، در ایجاد حریم خصوصی و ایجاد فضاهای بیشتر نقش مهمی دارند. مزیت استفاده از پارتیشن ها به جای استفاده از دیوارها عمدتاً به دلیل هزینه کم، سهولت نصب و اینکه فضای کمتری نسبت به دیوارهای دائمی اشغال می کنند، است. پارتیشن های شیشه ای دیواری هم در ادارات و هم در خانه ها محبوب شده اند. دلایل زیادی وجود دارد که باعث می شود یک شغل تجاری از انواع پارتیشن اداری به خصوص پارتیشن های شیشه ای استفاده کند، از جمله:

  • دادن حریم خصوصی اضافی به کارمندان
  • ایجاد فضاهای کاری مشخص، بدون تهاجم فضا از یک میز به میز دیگر
  • برای کاهش صدا
  • برای ایجاد ظاهری مدرن و براق
  • برای ایجاد انعطاف پذیری هنگام جابجایی دفتر

بهترین نوع این پارتیشن ها، پارتیشن های شیشه ای هستند که می توانید برای زیباتر شدن آن ها به سمت شیشه سکوریت رنگی بروید یا می توانید انتخاب های پانل های شیشه ای فریملس از کف به سقف را نیز انجام دهید. انواع مختلفی از پارتیشن های شیشه ای ثابت و متحرک که قابلیت جابه جایی دارند وجود دارد.

 

استفاده از درب اتوماتیک برای ذخیره انرژی

درب های اتوماتیک همانطور که از نامشان پیداست فقط در صورت لزوم باز می شوند و در پشت سر کاربر نیز به صورت خودکار بسته می شوند. بنابراین اطمینان حاصل می شود که درب ها حتما بسته هستند. این امر برای حفظ دمای ساختمان و صرفه جویی در مصرف انرژی ضروری است. سرعت باز و بسته شدن درب نیز بستگی به تعداد افراد و میزان استفاده آن ها دارد. درب اتوماتیک باید هر زمان لازم باشد باز شود تا امکان دسترسی به خدمات فراهم شود، هر چه زمان باز بودن آن کمتر باشد، انرژی کمتری از دست می رود. ساختمان هایی که درب آن ها بیشتر باز می شود، در گرمایش یا تهویه مطبوع نیز بیشتر هزینه می کنند. سیستم هایی مانند درب های گردان عبور و مرور افراد را تنظیم می کنند و به عنوان یک مانع طبیعی برای حفظ دمای مطلوب عمل می کنند. با استفاده از درب اتوماتیک هوای بیرون هرگز مستقیماً با داخل تماس نخواهد داشت و می توان گرمایش یا سرمایش درونی را تا حد بسیار زیادی از طریق آن متعادل نگه داشت.

 

لاکوبل1

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.