| کد خبر: 226235 |

استاندار قزوین :

اجازه نمی دهیم منطقه نمونه گردشگری باراجین به سکونت گاه تبدیل شود

استاندار قزوین گفت : اجازه نمی دهیم منطقه نمونه گردشگری باراجین به سکونت گاه متعددی تبدیل شود که به صورت ناهمگون رشد کرده و فضای شهر را نامناسب کند.

تین نیوز

قزوین- استاندار قزوین گفت : اجازه نمی دهیم منطقه نمونه گردشگری باراجین به سکونت گاه متعددی تبدیل شود که به صورت ناهمگون رشد کرده و فضای شهر را نامناسب کند.

به گزارش خبرنگار ما ، هدایت الله جمالی پور بیان کرد : منطقه نمونه گردشگری باراجین قزوین باید تبدیل به منطقه حفاظت شده شود و ظرفیت مناسبی را برای گردشگری استان ایجاد کند که برای تحقق این مهم باید در راستای حفاظت از اراضی آن منطقه اقدامات مختلفی انجام داد.

وی بیان کرد : منطقه باراجین باید برای تنفس شهر قزوین حفاظت شود چراکه ساخت و ساز در آن منطقه افزایش پیدا کرده و مشکلات زیادی را به وجود آورده است.

این مقام مسئول تصریح کرد : از امروز شهرداری مکلف است که اجازه ساخت و ساز را به هیچ عنوان در منطقه الحاق شده به منطقه نمونه گردشگری صادر نکند تا بدین وسیله طرح الحاق بخشی از آن مناطق به منطقه نمونه گردشگری باراجین در سطح کشور هم تصویب شود.

جمالی پور در پایان اظهار کرد : ساختار مدیریت این منطقه طراحی شود تا بدین وسیله شهرداری قزوین با قدرت بیشتری در زمینه صیانت از منابع فعالیت کند و بدین وسیله اقتصاد گردشگری استان قزوین رونق پیدا کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.