| کد خبر: 226228 |

هوای کلانشهرها تا فردا آلوده است

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: آلودگی هوا تا روز پنجشنبه در شهرهای صنعتی و پر جمعیت ماندگار است، اما از فردا تا روز یکشنبه هفته آینده هوا پاک می‌شود.

تین نیوز

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: آلودگی هوا تا روز پنجشنبه در شهرهای صنعتی و پر جمعیت ماندگار است، اما از فردا تا روز یکشنبه هفته آینده هوا پاک می‌شود.

به گزارش تین نیوز، کبری رفیعی روز چهارشنبه درباره وضعیت جوی کشور به خبرنگار اقتصادی ایرنا افزود: تا فردا ظهر جوی آرام و پایدار در اغلب مناطق کشور حاکم است که سبب انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت می‌شود.

وی ادامه داد: روز پنج شنبه با ورود سامانه بارشی در غرب و شمال غرب کشور شروع بارش برف و باران و در ارتفاعات کولاک پیش بینی می شود.

به گفته رفیعی روز جمعه گستره بارش‌ها کل غرب کشور، دامنه جنوبی البرز مرکزی، سواحل غربی خزر و دامنه زاگرس مرکزی و جنوبی را در بر می‌گیرد. روز شنبه این سامانه به صورت خفیف تر در شرق و روز یکشنبه به شمال شرق کشور می رسد و سپس عصر یکشنبه از کشور خارج می شود.  

وی ادامه داد: آسمان تهران امروز قسمتی ابری و غبار آلود پیش‌بینی می‌شود و در عصر با افزایش ابر همراه است. اما عصر فردا وزش باد در تهران با دمای سه درجه بالای صفر پیش بینی می شود.

رفیعی اضافه کرد: از امروز تا پایان هفته دمای هوا به تدریج می کند که در سواحل دریای خزر بین ٦ تا ١٢ درجه خواهد بود.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی، روز جمعه وزش باد شدید برای گیلان و اردبیل پیش بینی شده است و احتمال سقوط بهمن در این مناطق دور از انتظار نیست.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.