| کد خبر: 226043 |

فرماندار قزوین:

پیگیر مشکلات مردم روستای احمدآباد قزوین هستیم

محمد شفیعی درباره تجمع مردم روستای احمدآباد الموت غربی در برابر استانداری اظهار کرد: مشکلات روستای احمدآباد قزوین با نوده گیلان مربوط به الان نیست و به دلیل مشکلات ملکی چندین ساله است ادامه دارد که لوله های انتقال اب این روستا توسط افراد ناشناس قطع شده است و مردم با مشکل مواجه شده اند.

تین نیوز

قزوین- فرماندار قزوین گفت: با همراهی دستگاه قضائی پیگیر مشکلات مردم روستای احمدآباد هستیم.

به گزارش خبرنگار ما ، محمد شفیعی درباره تجمع مردم روستای احمدآباد الموت غربی در برابر استانداری اظهار کرد: مشکلات روستای احمدآباد قزوین با نوده گیلان مربوط به الان نیست و به دلیل مشکلات ملکی چندین ساله است ادامه دارد که لوله های انتقال اب این روستا توسط افراد ناشناس قطع شده است و مردم با مشکل مواجه شده اند.  

وی تصریح کرد : انچه باعث این مشکل شده اختلاف اهالی دو روستا بوده و ارتباط با دستگاه های متولی ندارد ولی با این حال مدیران ارشد دو روستادپیگیر حل و فصل موضوع هستند .

فرماندار قزوین افزود: حل بخشی از این مشکل نیاز به ورود جدی دستگاه قضائی دارد که خوشبختانه دستگاه قضا نیز به واسطه همراهی خوب خود در حال پیگیری ماجرا و برخورد با عاملان قطع لوله آب مردم است.

وی عنوان کرد: بخش دیگر مشکل مربوط به تقسیمات کشوری این منطقه است که نیاز به رایزنی با وزارت کشور و اظهار نظر آنها است که این گام نیز شروع شده و منتظر پاسخ آنها هستیم.

شفیعی در پایان گفت: در شرایط فعلی تقاضای ما از مردم احمدآباد مدارا کردن با روستای همجوار است تا قبل از بروز مشکل طایفه‌ای جدی، پیگیری‌های ما از وزارت کشوربه نتیجه رسیده وتکلیف مردم نیز روشن شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.