| کد خبر: 226033 |

نگران سفر‌های نوروزی هستیم

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: نگران سفر‌های نوروزی هستیم؛ هر شهری که نارنجی و زرد اعلام می‌شود متاسفانه حجم سفر به آن شهر افزایش پیدا می‌کند.

تین نیوز

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: نگران سفر‌های نوروزی هستیم؛ هر شهری که نارنجی و زرد اعلام می‌شود متاسفانه حجم سفر به آن شهر افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ سردار «سیدکمال هادیانفر» رئیس پلیس راهور ناجا در همایشی که امروز (یکشنبه) در پلیس راهنمایی و رانندگی راهور برگزار شد، با بیان اینکه پنج راهبرد اصلی در کنترل ویروس کرونا مطرح شده است، اظهار داشت: این پنج راهبرد اصلی؛ آمادگی و واکنش، فاصله‌گذاری اجتماعی، رعایت بهداشت، شناسایی و تفکیک مبتلایان و افزایش آزمایش است.

وی ادامه داد: در حوزه واکنش سریع نیرو‌های مسلح به خوبی عمل کردند؛ در موضوع فاصله‌گذاری اجتماعی اقدامات خوبی در ایام نوروز صورت گرفت و بیش از هفت هزار نفر با به کارگیری سه هزار تیم در این خصوص ورود پیدا کردند.

سردار هادیانفر با بیان اینکه پس از اطلاع‌رسانی، اعمال جریمه کسانی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کردند شروع شد، گفت: توقیف یک ماهه وسایل نقلیه مختلف، صدور برگ جریمه ۵۰۰ هزار تومانی، نظارت بر اصناف و گروه‌های شغلی چهارگانه از اقدامات پلیس راهور است.

رئیس پلیس راهور خاطرنشان کرد: تذکر لسانی به یک میلیون و ۱۸۲ هزار و ۲۹۸ نفر، ۶۴۹ هزار و ۳۸۰ هزار بازدید از اصناف مختلف، پلمب ۱۰۷ هزار و ۴۹۵ صنف متخلف و صورت جلسه ۳۱ هزار و ۹۸ مورد از دیگر اقدامات پلیس راهور بوده است.

وی گفت: ۹۴ درصد کسانی که در مناطق قرمز تردد کردند جریمه شدند؛ همچنین ۵۱ درصد از خودرو‌هایی که در مناطق نارنجی تردد کردند، جریمه شدند.

سردار هادیانفر اضافه کرد: ۵۲ درصد از خودرو‌هایی که در طرح محدودیت‌تردد شبانه حضور داشتند، جریمه شدند.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: دستورالعمل‌های بهداشتی در ۹۵ درصد از ناوگان حمل و نقل عمومی رعایت شد؛ همچین ۸۳ درصد از مردم طرح محدودیت تردد از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد رعایت کردند.

وی گفت: در مجموع سه مرحله اقدامات پلیس راهور ۵۰ درصد کاهش تردد جاده‌ای داشتیم.

سردار هادیانفر با اشاره به تغییر الگوی سفر مردم گفت: از هم‌اکنون نگران سفر‌های نوروزی هستیم؛ هر شهری که نارنجی و زرد اعلام می‌شود متاسفانه حجم سفر به آن شهر افزایش پیدا می‌کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.