| کد خبر: 226014 |

معاون پیشگیری بهزیستی استان قزوین:

از 14 مرکز ترک اعتیاد در این استان خبر داد

معاون پیشگیری بهزیستی استان قزوین گفت: ۱۴مرکز ترک اعتیاد در استان قزوین وجود دارد که معتادان متجاهر را پذیرش می‌کند و خدمات ترک اولیه و بازسازی روانی و رفتاری بیمار را براساس دستورالعمل مراقبتی ارائه می‌نماید.

تین نیوز

قزوین- معاون پیشگیری بهزیستی استان قزوین گفت: ۱۴مرکز ترک اعتیاد در استان قزوین وجود دارد  که معتادان متجاهر را پذیرش می‌کند و خدمات ترک اولیه و بازسازی روانی و رفتاری بیمار را براساس دستورالعمل مراقبتی ارائه می‌نماید.

به گزارش خبرنگار ما، زهرا غلامرضایی بیان کرد:بهزیستی استان قزوین دارای دو مرکز توانمندسازی برای معتادان بهبود یافته است که در آنها به معتادانی که پس از بهبود، مکانی برای زندگی ندارند، خدمت رسانی می‌کند.

وی اظهار داشت : تیم غربالگری مرکز دادگاه درمان مدار سازمان بهزیستی استان قزوین بالغ بر ۶۰۰معتاد متجاهر را غربال کرده و ۴۰۰نفر را در مراکز اقامتی تحت درمان قرار داده است.

معاون پیشگیری بهزیستی استان قزوین تصریح داشت : مراکز سرپناه شبانه و مراکز توانمندسازی ۳۰نفر ظرفیت دارد ولی گاهی اوقات در روزهای سرد سال تا ۴۵نفر را هم پذیرش می‌کنند.

وی افزود: با شروع فصل سرما سازمان بهزیستی خدمات را به صورت شبانه‌روزی ارائه می‌دهد و درطول روز هم برای پذیرش معتادان اقدام می‌کند.

غلامرضایی در پایان گفت : بهزیستی استان قزوین، سه مرکز سرپناه شبانه دارد که یکی از این مراکز ویژه بانوان و دو مرکز ویژه آقایان است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.