| کد خبر: 225977 |

لزوم اتمام پروژه ورودی شهر تربت حیدریه، جاده زاوه - تربت و جاده خواف - تربت

نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و مه ولات در مجلس خواستار اتمام پروژه ورودی شهر تربت حیدریه، جاده زاوه - تربت حیدریه و جاده خواف - تربت حیدریه شد.

تین نیوز

 نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و مه ولات در مجلس خواستار اتمام پروژه ورودی شهر تربت حیدریه، جاده زاوه - تربت حیدریه و جاده خواف - تربت حیدریه شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خانه ملت،محسن زنگنه نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و مه ولات و عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی از نشست مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی با نوبخت، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه خبر داد.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم گفت: تاکید بر لزوم ادامه اجرای طرحهای نیمه‌تمام در بخشهای مختلف تا تکمیل و راه‌اندازی آنها در دوره فعالیت دولت دوازدهم از مهمترین محورهای مورد توافق اعضای مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی و معاون رییس جمهوری در این نشست مشترک بود.

وی ادامه داد: در این‌نشست اعلام شد مبلغ ۱۱۰۰ میلیارد تومان برای بیش از ۵۰ طرح عمرانی که در تا آخر دولت دوازدهم مراحل اجرایی آن پایان خواهد یافت، تخصیص داده شد.

نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و مه ولات در مجلس با اشاره به بدهی ۲۶۰۰ میلیارد ریالی شهرداری تربت حیدریه به بانک شهر بیان کرد: در خواست می شود که استفاده شهرداری از بند (و) تبصره ۵ بودجه صورت گیرد که مورد موافقت رییس سازمان برنامه و بودجه قرار گرفت و در این خصوص دستور لازم داده شد.

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس یادآور شد: لازم است اتمام پروژه ورودی شهر تربت حیدریه، جاده زاوه - تربت و نیز جاده خواف - تربت نیز مورد اهتمام و توجه جدی قرار گیرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.