| کد خبر: 225965 |

◄ قتل دلخراش یک راننده/ پیکر مقتول در پزشکی قانونی پیدا شد

یک راننده از مسئولان خواست برای استخدام کشنده هایی که داخل اسکله ها و بنادر نسبت به جابه جایی کانتینر در انبارهای داخل اسکله ها اقدام می کنند قبل از قرارداد حتما شماره موتور و شاسی این کشنده ها را کنترل کنند چرا که این قاتل قصد بردن کشنده به اسکله و حمل کانتینر داخل اسکله را داشت.

تین نیوز

در پی قتل یک راننده کامیون، یکی از فعالان بخش حمل و نقل جاده ای کالا عنوان کرد: لازم است دستگاه های امنیتی و قضایی کشور با شدت عمل بیشتر و شدیدتری به این  موضوع ورود کنند.

به گزارش تین نیوز، خداداد بکرانی گفت: رانندگان با هزار و یک مشکل شب و روز در جاده ها جهت خدمت به نظام و کشور و ملت دور از خانه و کاشانه شب و روز را سپری می کنند، چند ساعتی برای استراحت در کنار جاده، مکانی را امن تصور کرده و داخل کابین کامیون به استراحت می پردازند اما مورد هجوم سارقان و اراذل و اوباشی واقع می شوند که در کمین نشسته اند تا کلاهایی که نزد رانندهبه امانت است را به سرقت ببرند و برای رسیدن به هدف خود از هیچ کاری حتی گرفتن جان رانندگان ابا ندارند.

این راننده و کامیوندار با تاکید بر این که عده ای با خرابکاری عمدی در چرخه توزیع کالا، امنیت یک کشور را به خطر می اندازند، افزود: جرم اخلال گران و سارقان جاده ای در این شرایط یک جرم عادی سرقت نیست، خیانت به بیت المال و کشور است و لازم است محکمترین برخوردهای قضایی با این افراد صورت پذیرد و پرونده این افراد مشمول مرور زمان نشود تا فرصت فرار از مجازات را به دست نیاورند.

بیشتر بخوانید:

او تاکید کرد: اینکه یک یا چند سارق و راهزن، امانت و بار مردم را در جاده با راننده و کامیون وی به سرقت می برند و راننده را به بدترین  و فجیع ترین وجه ممکن به قتل می رسانند یا زخمی خون آلود در بیابان رها می کنند فقط جنبه منفعت و سود جویی از بار کامیون ندارد.

بکرانی گفت: به نظر می رسد فعالیت چنین سارقان و اراذل و اوباشی در کف جاده نمی تواند بدون سازمان دهی قبلی باشد بنابراین لازم است دستگاه امنیتی و قضایی کشور با شدت عمل محکم و قویتری وارد عرصه شوند تا اخلال گران امنیت جاده های کشور اجازه دستبرد به امانات مردم را نداشته باشند.
حجت اکبری یک راننده دیگر نیز در همین مورد در شبکه های اجتماعی نوشت: بیش از 2 هفته پیش یکی از رانندگان که قصد فروش کشنده خود و خرید یک دستگاه جدید کشنده داشت توسط یک سارق  به قتل رسید.

وی افزود: این سارق قاتل، خودرو را سرقت کرده و پیکر راننده مقتول را به اهواز برده و رها کرد و پس از آن که برخیاز همکاران مقتول با 2 خودروی سواری تمام شهرستان های شیراز و کازرون و برادران و قائمیه، بندرکنگان، بندرلنگه، آبپخش بندرگاه و....را زیرو رو کردند، گاری ماشین در کازرون پیدا شد.

به گفته او، پیکر این راننده نیز که با اصابت گلوله در سر به قتل رسیده بود در پزشکی قانونی اهواز، پیدا شد.

وی از مسئولان خواست برای استخدام کشنده هایی که داخل اسکله ها و بنادر نسبت به جابه جایی کانتینر در انبارهای داخل اسکله ها اقدام می کنند قبل از قرارداد حتما شماره موتور و شاسی این کشنده ها را کنترل نمایند چرا که این قاتل قصد بردن کشنده به اسکله و حمل کانتینر داخل اسکله را داشت.

به گزارش تین نیوز، آن چنان که در شبکه های اجتماعی آمده است؛ عکس پیوست مربوط به «ابوالفضل ملازاده» راننده ای است که با یک نفر به عنوان خریدار کامیون از مجموعه شاپور جدید اصفهان خارج شد و پس از مدتی پیکر وی در حالی که با اصابت گلوله به سر به قتل رسیده بود در پزشکی قانونی اهواز پیدا شد.

photo_2021-01-24_15-27-52

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • راننده 1 0

    راننده گان مظلوم ترین افراد جامعه هستند کسی به فکر سختی کار آنها نیست ای کاش آقایان کمی به خود بیایند وسختی کاررادرست کنند