| کد خبر: 225960 |

با متخلفان حوزه معاینه فنی برخورد قاطعانه خواهد شد

مدیر امور اجرایی معاینه فنی خودروهای کشور: با عنایت به اهمیت مسئله معاینه فنی در برخورد با متخلفین حوزه معاینه فنی اعم از مراکز و ستادهای معاینه فنی تحت پوشش شهرداری‌ها و خصوصی برخورد قاطعانه خواهد شد و هیچ گونه اغماض صورت نخواهد پذیرفت.

تین نیوز

مدیر امور اجرایی معاینه فنی خودروهای کشور: با عنایت به اهمیت مسئله معاینه فنی در برخورد با متخلفین حوزه معاینه فنی اعم از مراکز و ستادهای معاینه فنی تحت پوشش شهرداری‌ها و خصوصی برخورد قاطعانه خواهد شد و هیچ گونه اغماض صورت نخواهد پذیرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور؛ سعید قیصر مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور و مدیریت امور اجرایی معاینه فنی خودروهای کشور از برخورد قاطع با متخلفین حوزه معاینه فنی خبر داد و گفت: چه مراکز معاینه فنی تحت تملک شهرداری‌ها و چه بخش خصوصی در صورت ارتکاب تخلف در اجرای فرآیند، از فعالیت آنان ممانعت به عمل خواهد آمد.

قیصر تصریح کرد، با توجه به حساسیت موضوع معاینه فنی خودرو و نقش آن در سلامت و کاهش آلایندگی هوا، هیچ تخلفی قابل اغماض نبوده و با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت.

مدیرعامل اتحادیه اظهار داشت با توجه به این که معاینه فنی یک موضوع مهم اجتماعی است که عدم رعایت صحیح و استانداردهای لازم در این خصوص ایمنی و سلامت را به خطر می‌اندازد لذا موضوع تخلفات معاینه فنی ارتباط مستقیم با حقوق شهروندی داشته و تمام تلاش خود را معطوف کردیم تا ضریب تخلفات را به حداقل برسانیم.

وی ضمن هشدار به کلیه مراکز معاینه فنی سراسر کشور تاکید نمود: مراکز معاینه فنی دقت نمایند چنان‌چه حقوق شهروندی را لحاظ نکنند، مطابق قانون برخورد جدی‌تری با آنها صورت خواهد پذیرفت.

قیصر تاکید کرد: بی تردید ستاد های معاینه فنی موظف هستند بر مراکز معاینه فنی نظارت کامل و دقیقی داشته باشند؛ بدیهی است همچون گذشته، هیچ‌گونه تخلفی در مراکز و همچنین اغماض ستادهای معاینه فنی از تخلفات مراکز قابل اجتناب نبوده و با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

مدیریت امور اجرایی معاینه فنی خودروهای کشور در پایان تاکید نمود با مراکز و مراکز معاینه فنی تحت تملک شهرداری‌ها با شدت و قاطعیت بیشتری برخورد خواهد گردید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.