| کد خبر: 225906 |

برف راه حدود ۶۰ روستای چالوس و کلاردشت را مسدود کرد

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چالوس و کلاردشت گفت که بارش برف سنگین همراه با کولاک راه حدود ۶۰ روستای این مناطق با مراکز شهری قطع کرد.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چالوس و کلاردشت گفت که بارش برف سنگین همراه با کولاک راه حدود ۶۰ روستای این مناطق با مراکز شهری قطع کرد.

به گزارش تین نیوز، مهدی صفایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : نیروهای راهداری همراه با تجهیزات از دیشب عملیات برفروبی و نمک پاشی را در مسیرهای مختلف کوهستانی و جنگلی شروع و جاده پرتردد جنگلی مسیر کلاردشت به عباس آباد را باز نگه داشتند ، ولی به علت حجم سنگین برف نتوانستند راه های روستایی را باز نگه دارند.

وی با اعلام این که ارتفاع برف در برخی از نقاط روستایی بخش مرزن آباد نزدیک به نیم متر رسیده است ، گفت که راهداران به محض مساعد شدن شرائط جوی  و کاسته شدن میزان بارش برف ، تلاش برای باز کردن راه های روستایی را شروع می کنند.

اداره راهداری و حمل نقل جاده ای شهرستان های چالوس و کلاردشت حدود ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی را در قالب سه نقطه شهری و ۱۲۰ نقطه روستایی تحت پوشش دارد.

بر اساس پیش‌بینی هواشناسی سامانه سرد و بارشی که از شب گذشته وارد مازندران شد تا اوایل صبح جمعه در این استان باقی می ماند. بر اساس پیش بینی ها در این مدت دمای هوای استان تا حدود ۲۰ درجه سانتی گراد کاهش می یابد.

در حال حاضر نیز طبق آخرین گزارش هواشناسی مازندران تمامی جاده های فرعی کوهستانی استان نیز با بارش برف و باران همراه است و به مردم توسعه شده از تردد غیرضروری در این مناطق خودداری کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.