| کد خبر: 225804 |

◄ سه‌شنبه‌های ریلی خاورمیانه، حاصل تجربه موفق این رویداد در ایران

مرکز جهادی پیشرفت راه‌آهن در ۲۲ تیرماه امسال افتتاح شد، سال ۹۸ فهرست مسائل و مشکلات در این بخش بررسی و احصا و ۱۷۶ مسئله استخراج شد و موضوعات دسته‌بندی شد.

تین نیوز

روز سه‌شنبه (30 دی ماه 99) دهمین رویداد سه‌شنبه‌های ریلی با طعم فناوری برگزار شد.

به گزارش تین نیوز، در ابتدای این مراسم مدیرعامل شرکت راه آهن اظهار داشت: سامانه مدیریت استعدادها برای ارتقا و تبدیل وضعیت و شناسایی استعدادها و شایسته گزینی است.

سعید رسولی ادامه داد: تا پایان سال تعداد محدودی مجوز تبدیل وضعیت از قرارداد شرکتی به کار معین اخذ می کنیم و با شناسایی افراد شایسته‌تر در این مرحله از کارکنان و همکاران شرکت های طرف قرارداد راه آهن به قرارداد معین تبدیل می شوند.

مدیرعامل شرکت راه آهن بیان کرد: از ابتدای سال ۹۸ تا پایان ۹۸ تعداد ۹۵۷ نفر قرارداد آنها اصلاح و تجمیع شد.

وی بیان کرد: مرکز جهادی پیشرفت راه‌آهن در ۲۲ تیرماه امسال افتتاح شد، سال ۹۸ فهرست مسائل و مشکلات در این بخش بررسی و احصا و ۱۷۶ مسئله استخراج شد و موضوعات دسته‌بندی شد.

رسولی اضافه کرد: در این راستا سازمان ملی بهره وری ایران، شرکت راه آهن ایران را به عنوان یکی از سه دستگاه بهره‌ور معرفی کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در مرکز جهادی پیشرفته راه‌آهن مسائل مهم را مشخص کرده ایم و امروز ۳۰ مساله در دستور کار ما است و برای آنها کارگروه تخصصی تشکیل شده است، در زمان کوتاه با هزینه کم و با نتایج ارزنده و کاربردی مشکلات رفع می شود.

رسولی خبر از برگزاری سه‌شنبه‌های ریلی خاورمیانه به کوشش و ابتکار ایران داد و گفت: روز گذشته رئیس راه آهن آذربایجان از مرکز جهادی راه آهن بازدید و دعوت کرد همکاری مشترکی با آذربایجان در حوزه سه شنبه های ریلی داشته باشیم.

رسولی افزود: همچنین پیش از این هم با راه آهن های ترکیه و عراق سندی در این باره تهیه کردیم که در حال تنظیم است.

مدیرعامل شرکت راه آهن اضافه کرد: از امروز هم این موضوع را با راه‌آهن افغانستان در مراسم دوره آموزشی کارکنان راه آهن افغانستان آغاز می کنیم.

گفتنی است که موضوعاتِ «نوآوری در بازسازی شولدر های آسیب دیده پابند پاندرول»، «ارتقای ایمنی در گذرگاه های همسطح کارگروه تخصصی بهره وری» و «فناوری تولید داخل توربو شارژر لکوموتیو» در مرکز جهادی پیشرفت راه آهن از مباحث مطروحه در دهمین سه‌ششنبه فناورانه ریلی بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.