| کد خبر: 225776 |

بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری هفته آینده ارائه و بررسی می شود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهردار تهران اعلام کردند که در جلسه هفته آینده شورای شهر، بودجه ۱۴۰۰ را به شورا ارائه می دهند و طی یک ماه آینده بررسی بودجه انجام می شود.

تین نیوز

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهردار تهران اعلام کردند که در جلسه هفته آینده شورای شهر،  بودجه ۱۴۰۰ را به شورا ارائه می دهند و طی یک ماه آینده بررسی بودجه انجام می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار مهر، محسن هاشمی در حاشیه دویست و شصت و پنجمین جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران گفت: امروز از ساعت ۸ صبح با حضور شهردار تهران همایشی در خصوص هوای پاک داشتیم و نسبت به عدم تحقق پرداخت بودجه حمل و نقل عمومی اعتراض جدی کردیم. در جلسه امروز شورا نیز بررسی پرونده باغات و نام گذاری داشتیم که دو پرونده نامگذاری و حدود ۸ پرونده باغات را به تصویب رساندیم.

وی افزود: شهردار تهران اعلام کردند که در جلسه هفته آینده شورای شهر، بودجه ۱۴۰۰ را به شورا ارائه می‌دهند و طی یک ماه آینده بررسی بودجه را در دستور کار قرار خواهیم داد.

هاشمی در پاسخ به این سوال بررسی باغات چالش برانگیز شده و نیاز به راهکار دیگری دارد، عنوان کرد: مسئله باغات حساس است و اختلاف نظری بین اعضای شورای شهر در خصوص پرونده‌هایی در سال‌های گذشته باغ شناخته شده بود، وجود دارد. بنده سعی کردم این اختلاف نظر را میان کمیسیون شهرسازی و کمیسیون محیط زیست حل کنم اما این دو کمیسیون به نتیجه نرسید و امروز نتایج آن را در صحن دیدیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: بنابراین قرار شد تا برای بحث جدی در این باره، موضوع بررسی باغات در جلسه هم اندیشی مورد بررسی قرار گیرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.