| کد خبر: 225725 |

از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی مطرح شد:

◄ اعلام زمان بهره برداری از محور بروجن-لردگان

مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل از افتتاح 30 کیلومتر دیگر از محور بروجن- لردگان تا پایان سال جاری خبر داد.

تین نیوز

مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل از افتتاح 30 کیلومتر دیگر از محور بروجن- لردگان تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش تین نیوز، خیرالله خادمی 17 دی ماه امسال در بازید از پروژه های زیرساختی استان چهار محال و بختیاری گفت:‌ استان چهارمحال و بختیاری به عنوان کوتاه‌ترین مسیر ارتباطی فلات مرکزی ایران با استان‌های جنوب، غرب و جنوب غرب کشور مطرح است و همین امر مهم موجب شده تا ضرورت ارتقای کمی و کیفی راه‌های ارتباطی استان از اولویت های اساسی باشد.

وی در این سفر از محور شهرکرد- بروجن نیز بازدید کرد و گفت:‌ این محور 27 کیلومتر است که حدفاصل پل فجر تا سفیددشت به طول 11 کیلومتر زیر عبور قرار دارد وعملیات رمپ پل فجر نیز در حال انجام است.

به گزارش تین نیوز، خادمی همچنین از محور بروجن- لردگان نیز بازدید کرد و در خصوص این پروژه اظهار کرد:‌ این محور به عنوان قسمتی از کریدور ارتباطی مرکز کشور به مراکز تجاری و بندرگاهی جنوب کشور اهمیت فراوانی دارد و به دلیل قرارگرفتن در شبکه ترانزیتی بزرگراهی کشور از ترافیکی بالایی برخوردار است.

معاون وزیر راه و شهرسازی وی احداث این محور را موجب اتصال 2 قطب مهم صنعتی کشور دانست و گفت: 130 کیلومتر از مسیر تاکنون چهارخطه شده و زیرعبور قرار دارد و 30 کیلومتر دیگر نیز تا پایان سالجاری تکمیل و آماده بهره برداری است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.