| کد خبر: 225721 |

مرور وعده‌های مسئولان:

◄ پنج ماه تا پایان پروژه بزرگراه دشت ارژن- تنگ ابوالحیات

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل گفت: پیش بینی می شود تا پایان سالجاری 2 لایه آسفالت کل مسیر بزرگراه دشت ارژن- تنگ ابوالحیات انجام شود و محور تا بهار سال آینده زیر عبور قرار گیرد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل گفت: پیش بینی می شود تا پایان سالجاری 2 لایه آسفالت کل مسیر بزرگراه دشت ارژن- تنگ ابوالحیات انجام شود و محور تا بهار سال آینده زیر عبور قرار گیرد.

به گزارش تین نیوز خیرالله خادمی این مطلب را 16 مهر در بازدید از پروژه های زیرساختی استان های فارس و بوشهر بیان کرد.

وی در بازدید از محور دشت ارژن- تنگ ابوالحیات عنوان کرد: این بزرگراه یکی از مهمترین گلوگاه‌های ترافیکی درکریدور غرب به شرق است که موجب ارتباط استان‌های شمالی و جنوبی و جنوب غربی کشور است.

این مقام مسئول طول این محور را 21 کیلومتر اعلام کرد و افزود: سه کیلومتر ابتدایی مسیر آسفالت شده و باقیمانده مسیر با پیشرفت فیزیکی 80 درصد در حال اجراست و طبق برنامه زمان بندی پیش بینی می شود تا پایان سالجاری دو لایه آسفالت کل مسیر انجام شود و محور تا بهار سال آینده زیر عبور قرار گیرد.

خادمی سخت بودن جنس سنگ ترانشه ها، ارتفاع خاکبرداری و نزدیک بودن کابل فشار قوی به محل های خاکبرداری را از مشکلات حین اجرا دانست و اظهار داشت: سنگی بودن جنس زمین موجب افزایش زمان خاکبرداری و عملیات پیکور زنی در مسیر شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • احمد 0 0

    بابا خسته شدیم از بس گفتین بهار97/98/99/400 حالاهم میگین 1401 زود باشید دیگه چند تا تصادف دیگه باید توی این گردنه خراب شده بشه تا اون بزرگ راه رو افتتاح کنیدبه خدا خسته شدیم