| کد خبر: 225720 |

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل وعده داد:

◄ بهره‌برداری از هفت کیلومتر جاده میانه- میاندوآب تا پایان سال

مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل گفت: هفت کیلومتر از جاده میانه- میاندوآب تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

تین نیوز

مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل گفت: هفت کیلومتر از جاده میانه- میاندوآب تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

به گزارش تین نیوز، خیرالله خادمی 11 شهریور ماه امسال در سفر به 2 استان آذربایجان شرقی و غربی از راه اصلی میانه- میاندوآب بازدید کرد.

وی در این بازدید عنوان کرد: این محور 181 کیلومتر است که از بزرگراه میاندوآب- تبریز شروع و به آزادراه زنجان- تبریز وصل و پس از مسافتی به محور ترانزیتی میانه - تبریز متصل می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: با احداث کمربندی شمال غربی میاندوآب این محور به شمال استان آذربایجان غربی و ارومیه رسیده و از طریق جاده ارومیه- سرو به مرز ایران و ترکیه متصل می شود.

خادمی، کاهش ترافیک سنگین محور زنجان- تبریز و هشترود- مراغه- بناب و کوتاه تر شدن مسیر نسبت به محورهای مذکور ترانزیتی را از مزایای این راه برشمرد.

وی در مورد وضعیت اجرایی این پروژه افزود: در حال حاضر قطعات یک و پنج به طول 75 کیلومتر تکمیل و زیر عبور قرار دارد و قطعات دو، سه و چهار نیز در حال اجرا است و هفت کیلومتر از مسیر تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.