| کد خبر: 225679 |

پیگیری ویژه نماینده تالش جهت احداث بندر تالش

نماینده تالش،رضوانشهر و ماسال درمجلس گفت:بخش سی تی اسکن ۱۶ اسلایس در بیمارستان شهید نورانی شهرستان تالش باحضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی،افتتاح شد.

تین نیوز

 نماینده تالش،رضوانشهر و ماسال درمجلس گفت:بخش سی تی اسکن ۱۶ اسلایس در بیمارستان شهید نورانی شهرستان تالش باحضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی،افتتاح شد.

به گزارش تین نیوز، حسن محمدیاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با تشریح و بررسی مسائل حوزه انتخابیه و بازدیدهای انجام شده ، گفت: نشست مشترکی به همراه "حجت الاسلام و المسلمین نورزاد" امام جمعه شهرستان تالش ، "شاهکویی" فرماندار تالش با "ارسلان زارع "استاندار گیلان برگزار شد.

 نماینده مردم تالش در مجلس افزود:در این نشست مشترک ️؛مشکلات و مطالبات حوزه انتخابیه از جمله طرح بندر تالش مورد بحث و بررسی قرار گرفت.همچنین؛در این جلسه تاکید شد که هرگونه کم کاری و عدم همراهی در جهت جذب سرمایه گذار در بسترهای مختلف قطعا نادیده گرفتن حق مردم شریف حوزه انتخابیه است.

نماینده تالش،رضوانشهر و ماسال درمجلس با اشاره به ملاقات با مدیرعامل شرکت آبفای استان گیلان،مطرح کرد: در جلسه ای با  سیدمحسن حسینی؛ مدیرعامل شرکت آبفای استان گیلان گزارشی از روند اجرای پروژه های آبرسانی شهرستان های تالش،رضوانشهر و ماسال را ارائه داد.

محمدیاری ادامه داد:ضمن تقدیر از مجموعه شرکت آبفای استان برای خدمات رسانی به جامعه زحمتکش روستایی،در خصوص تسریع در روند اجرای طرح های آبرسانی شهری و روستایی حوزه انتخابیه  تاکید شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.