| کد خبر: 225670 |

◄ پاسخگویی به اعتراض رانندگان کامیون با پمپ‌های روشن بدون سوخت

اکنون اما یک راننده کامیون در شبکه های اجتماعی از موضوع جدیدی پرده برداشته که بیانگر عدم تلاش برای حل ریشه ای مشکل کمبود سوخت گازوئیل در نقاط مختلف کشور است.

تین نیوز

چندی پیش انتقاد رانندگان کامیون از کمبود گازوئیل در جاده ها و همچنین خاموشی پمپ های سوخت در شب ها منجر به پاسخگویی مسئولان شرکت پخش فرآورده های نفتی در رسانه ها شد.

به گزارش تین نیوز، اگرچه مسئولان شرکت پخش در پاسخ به انتقادات رانندگان کامیون عنوان کردند که توزیع سوخت گازوئیل به خوبی در حال انجام است و خاموش بودن برخی پمپ های سوخت را جزو موارد نادر دانستند اما رانندگان با ارسال فیلم ها و تصاویر متعدد از جایگاه های بدون سوخت و پمپ های خاموش مناطق مختلف کشور، بر رد اظهارات مسئولان شرکت پخش صحه گذاشتند.

بیشتر بخوانید: روایت یک کامیوندار از جایگاه‌های سوخت بدون گازوئیل در یک مسیر

پیگیری رانندگان کامیون در اطلاع رسانی در این مورد بازرسی های شرکت پخش از جایگاه های سوخت مناطق مختلف و ابلاغ برخی دستورات برای رفع مشکلات مطرح شده را به دنبال داشت.

اکنون اما یک راننده کامیون در شبکه های اجتماعی از موضوع جدیدی پرده برداشته که بیانگر عدم تلاش برای حل ریشه ای مشکل کمبود سوخت گازوئیل در نقاط مختلف کشور است.

این راننده کامیون در یک گروه تلگرامی حمل و نقلی نوشت: 20 کیلومتر مانده به شوش در جایگاه ... برای سوختگیری توقف کردم.

وی افزود: بعد از سوختگیری 2 ناوگان 10 چرخ، نوبت به کامیون من رسید، پمپ روشن و همه چیز درست بود ولی گازوئیلی در کار نبود.

این راننده تاکید کرد: از متصدی پمپ پرسیدم چرا این گونه است، در جواب گفت گازوئیل ندارد. پرسیدم پس چرا پمپ روشن است؟ پاسخ داد چون رانندگان به خاموش بودن پمپ ها اعتراض کرده اند از جایگاه های سوخت بازرسی می شود و برای این که مشکلی پیش نیاید پمپ ها را خاموش نمی کنیم و چندین شب است که به همین دلیل امکان استراحت نداریم!

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.