| کد خبر: 225649 |

◄ ادامه فعالیت شهردار ارومیه مشکل است

عضو شورای شهر ارومیه گفت:در شرایط فعلی و با توجه به وقایعی که اتفاق افتاده ‌ادامه فعالیت و خدمت شهردار ارومیه مشکل است و تصمیم گیری در زمینه سرنوشت پست شهرداری ارومیه به شنبه هفته آینده پس از دریافت پاسخ استعلام ها، موکول شد.

تین نیوز

عضو شورای شهر ارومیه گفت:در شرایط فعلی و با توجه به وقایعی که اتفاق افتاده ‌ادامه فعالیت و خدمت شهردار ارومیه مشکل است و تصمیم گیری در زمینه سرنوشت پست شهرداری ارومیه به شنبه هفته آینده پس از دریافت پاسخ استعلام ها، موکول شد.

عادل فتاحی با تاکید بر اینکه بسیاری از تصمیم‌گیری‌های شورای شهر و شهرداری ارومیه در خصوص تعیین و انتصاب معاونت‌ها و مدیران شهرداری در جلسه هیات رئیسه و شهردار اتخاذ می‌‌شود اظهار داشت: در دو دهه گذشته در بسیاری از جلسات و کمیسیون‌های تخصصی، فنی، اجرایی، شهرسازی و ترافیکی سطح شهر ارومیه، استان و کشور حضور داشته‌ام.

عضو شورای شهر ارومیه تصریح کرد: اما بر اساس رویکرد تعصب‌گرایانه که در سطح شورا دنبال می‌شود، بنده به عنوان پرسابقه‌ترین عضو شورای شهر کشور، در چندین سال گذشته از ترکیب هیئت رئیسه حذف شده‌ام.

وی در ادامه تاکید کرد: متاسفانه همواره جمعی از اعضای شورای شهر از تصمیم‌گیری‌های کلان مدیریت شهری بی‌اطلاع هستیم و در بسیاری از موارد همکاران هیچ نیازی به رای و همراهی ما نمی‌بینند.

عضو شورای شهر ارومیه تصریح کرد: در شرایط فعلی و با توجه به وقایعی که اتفاق افتاده است ادامه فعالیت و خدمت شهردار مشکل است و در جلسه فوق العاده روز سه شنبه شورای شهر، تصمیم گرفته شد تا با درخواست استعلام کتبی از مراجع قضایی و حقوقی، در نهایت جلسه تصمیم گیری در زمینه سرنوشت پست شهرداری ارومیه را به روز شنبه هفته آینده که پاسخ استعلام ها دریافت می‌شود، موکول کنیم.

فتاحی افزود: شورای اسلامی شهر یک نهاد غیرسیاسی است و باید اعضای آن به دور از سیاسی کاری، همواره مصالح و منافع شهر و شهروندان را در نظر داشته باشند و آن را قربانی منافع شخصی و جناحی نکنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    شهردار ما هنوز هستند باید از حق نگذشت که شهر ارومیه در دوران ایشان کمی تکان خورد و آقای فتاحی لازم نکرده برای شهرداری دندان تیز کنی اگر قرار به عوض کردن شهردار باشد باید قانونی و از مسیر قانونی عمل شود