| کد خبر: 225511 |

وزیر راه و شهرسازی از محور سمنان- سرخه بازدید کرد

وزیر راه و شهرسازی عصر چهارشنبه از روند پیشرفت طرح راه‌سازی محور سمنان - سرخه که تا کنون ۵۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، بازدید کرد.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی عصر چهارشنبه از روند پیشرفت طرح راه‌سازی محور سمنان - سرخه که تا کنون ۵۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، بازدید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، محمد اسلامی امروز در قالب برنامه های سفر ۲ روزه به استان سمنان، با همراهی منوچهر فخری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان، عباس گلرو نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، نادر فخری فرماندار سمنان، علی مویدی زاده فرماندار سرخه و برخی از مدیران استانی،  از طرح تکمیل راه محور سمنان - سرخه بازدید کرد. اجرای این طرح از تیر ۹۸ آغاز شد و تاریخ اتمام قرارداد آن تیرماه ۱۴۰۰ تعیین شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان درباره این طرح به ایرنا گفت: طول این محور ۱۱.۵ کیلومتر و مبلغ قرارداد آن ۳۱۰ میلیارد ریال است.

حسین دهقان افزود: تا کنون ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار بابت این طرح هزینه شده و ۴۵۰ میلیارد ریال دیگر برای اتمام این طرح نیاز است.

به گزارش ایرنا، وزیر راه و شهرسازی با هیات همراه در سفری ۲ روزه به شهرستان های مختلف استان سمنان جهت بازدید از طرح‌های در حال ساخت شامل راه و پروژه هایی مانند بیمارستان مهدیشهر سفر کرده است.

به گزارش ایرنا، استان سمنان بیش از هشت هزار و ۶۱۲ کیلومتر بزرگراه، آزادراه و جاده اصلی و فرعی و بیش از یکهزار کیلومتر راه روستایی دارد.

۶۶۰  کیلومتر از مسیر اصلی تهران- مشهد در استان سمنان واقع شده که سالانه نزدیک به ۱۵ میلیون زائران امام رضا (ع) از این محور تردد می کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.