| کد خبر: 225484 |

◄ عکس| اعتراض حواله داران خودروی «شاهین» به افزایش قیمت

تعدادی از حواله داران خودروی شاهین، روز گذشته در تهران و در اعتراض به افزایش قیمت این خودرو تجمع کردند.

تین نیوز

تعدادی از حواله داران خودروی شاهین، روز گذشته در تهران و در اعتراض به افزایش قیمت این خودرو تجمع کردند.

به گزارش تین نیوز، در تصاویری که از این تجمع در شبکه های اجتماعی منتشر شده است پلاکاردهایی در دست تجمع کنندگان وجود دارد که نشان می دهد این افراد که برای دریافت خودروی شاهین ثبت نام کرده و حواله گرفته اند، نسبت به افزایش قیمت خودروی مذکور معترض هستند.

«شاهین» جدیدترین و گرانترین خودرو داخلی سایپا است که گفته می شود در طرح پیش فروش آن بیش از 100 هزار نفر ثبت نام کرده اند.

بر اساس اعلام شرکت سایپا، خودروی شاهین مطابق استاندارد‌های ۸۵ گانه داخلی و در سطح استاندارد‌های اروپایی، طراحی شده است.

photo_2021-01-13_12-42-44

photo_2021-01-13_12-43-24

photo_2021-01-13_12-43-06

photo_2021-01-13_12-43-01

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • اکبر 1 0

    گروه تلگرامی مال باختگان خودرو شاهین سایپا حضورتون در گروه جهت شکایت به قوه قضاییه لازم هست منتظریم @ a0ghi

  • فقط طرح تعویض 1 0

    این قیمت اصلا قابل قبول نیست و هیچ توجیهی ندارد... موتور 8 سوپاپ تیبا که این حرفارو نداره.... تازه توربو هم شده خدا به داد مردم برسه... موتور پراید و تیبا همینجوریش روغن ریزی داره، چه برسه به توربوش... سایپا ی لطفی کن همون تیبارو بده بجاش... مال بد بیخ ریش صاحبش.. ما را بخیر تو امیدی نیست... شر مرسان
    فقط طرح تعویض.... خلاص

  • سید احمد علوی 0 0

    تولید یک خودرو آر دی جدید به نام شاهین ، آر دی ماشینی با بدنه پژو 405 و موتور پیکان بود و حالا شاهین که قرار بود با موتور برلیانس عرضه بشه با موتور تیبا و بدنه شاهین تولید شده اما با قیمتی سه برابر تیبا ᴉᴉᴉ؟؟؟

    شورای رقابت ؟؟؟ᴉᴉᴉ اسمی که بسیار برازنده اوست ، شورایی که برای سود بردن از جیب مردم با خودروسازان در رقابت و با مصرف کننده در عداوت است ، دست سایپا و شورای رقابت در جیب مردم بدون ورود هیچ فریاد رسی ، شورای رقابت یا عداوت؟ᴉ

  • مجتبی رستگار مقدم سفلی 0 0

    بنده در بهمن سال۹۹مبلغ۱۳۳م۷۰۰هزار تومان بابت خودرو شاهین در طرح مشارکت یکساله بدون سود پرداخت کردم که در سال ۱۴۰۰شورای رقابت طبق مصوبه ای اعلام نمود افرادی که در سال ۹۹در مشارکت بدون سود مبلغی را پرداخت کردن شامل هیچگونه افزایش قیمتی تا پایان سال ۱۴۰۰نمیشوند در همین بابت شرکت سایپااعلام کرده افراد باید به قیمت روز خودرو را تکمیل وجه کنند و از این مصوبه سرپیچی کرده و مصوبه هیچ گونه تعهدی را نسبت به بنده که یک سال پول بنده را گرفته نداده زیرا بنده شکایت خود را نسبت به شرکت سایپا به وزارت محترم صنعت و معدن تجارت اعلام میکنم.و در دستگاه قضایی نیز این شکایت را پیگیری خواهم کرد.متن مصوبه چهار صد و هفتاد و هفت (۴۷۷) مورخ ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ دسته: مصوبات جلسات شورای رقابت منتشر شده در ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ جلسه چهارصد و هفتاد و هفت شورای رقابت مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۱۵ برگزار شد. ‎موضوع جلسه: بررسی شکایات خودروو تعیین تکلیف خودروهای جدید. با توجه به اطلاعات ارائه شده از سوی شرکت سازنده ایران خودرو و سایپا‎ در خصوص نامه‌ها و شکایات خریدارانی که تا پایان سال ۱۳۹۹ ثبت نام خودرو کرده و سود نگرفته‌اند و تاریخ تحویل خودروی آنان بعد از شهریور سال جاری می‌باشند اعضای شورا تأکید کردند که در مصوبه ۴۶۲ زمان تحویل خودرو موضوعیت نداشته و صرفاً زمان واریز وجه پیش پرداخت ملاک تصمیم شورا بوده است.سایپا باید مبلغ که سال ۹۹طبق مصوبه دریافت کنند.