| کد خبر: 225379 |

بازگشایی تالارها بعد از یک سال + مقررات جدید

رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس تهران اعلام کرد که از روز گذشته تالارهای پذیرایی با یک سوم ظرفیت پس از یک سال تعطیلی بازگشایی شدند.

تین نیوز

رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس تهران اعلام کرد که از روز گذشته تالارهای پذیرایی با یک سوم ظرفیت پس از یک سال تعطیلی بازگشایی شدند.

به گزارش تین نیوز، خسرو ابراهیمی نیا در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بازگشایی تالارها به این معنی نیست که مهمانی برگزار می شود، بلکه فقط مجوز فعالیت به صنوف این رسته داده شده است.

نایب رئیس دوم اتاق اصناف تهران با بیان اینکه مانند گذشته صاحبان تالارها موظف به ثبت نام در سامانه وزارت بهداشت هستند، گفت: این واحدها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از یک سوم ظرفیت، استفاده از لوازم یکبار مصرف مانند قند، شکر، نمک، فلفل و استفاده از ماسک و دستکش برای همه کارکنان و با تاییدیه اتحادیه فعالیت می‌کنند.

وی همچنین از ممنوعیت پذیرایی سلف سرویس به دلیل لمس آن از سوی افراد مختلف و بالا بردن ریسک ابتلا به بیماری در تالارها خبر داد.

ابراهیمی نیا در پایان از شهروندان خواست که در برگزاری مراسم ها فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و تاکید کرد که فعالیت این واحدها از سوی سازمان‌های ناظر از جمله وزارت بهداشت، اتاق اصناف و نمایندگان اتحادیه رصد خواهد شد.

در پی شیوع ویروس کرونا، تالارهای پذیرایی به عنوان مشاغل پرخطر از اسفندماه سال گذشته تعطیل شدند، اما حالا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مناطق زرد اجازه فعالیت پیدا کردند. این مقام صنفی پیش‌تر از از ورشکستگی کامل این صنف خبر داده و گفته بود که تسهیلات کرونایی هم نتوانسته به اعضای این صنف کمک کند. او همچنین گفته بود که بر اساس برآوردها حدود ۱۰۰ هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در پی تعطیلی تالارها بیکار شده اند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.