| کد خبر: 225311 |

گذشت اولیا دم یک قتل پس از 24 سال

حجت الاسلام المسلمین محمد حیدری گفت: سال 75 در منطقه الموت شرقی استان قزوین طی یک درگیری متاسفانه نوجوانی 16 ساله توسط دو نفر به قتل رسید که پس از رسیدگی قضائی متهمین به قصاص نفس محکوم شدند.

تین نیوز

قزوین-سرپرست شوراهای حل اختلاف استان قزوین : از گذشت اولیا دم یک قتل پس از 24 سال خبر داد.

حجت الاسلام المسلمین محمد حیدری در گفتگو با خبرنگار ما گفت:  سال 75 در منطقه الموت شرقی استان قزوین طی یک درگیری متاسفانه نوجوانی 16 ساله توسط دو نفر به قتل رسید که پس از رسیدگی قضائی متهمین به قصاص نفس محکوم شدند.

وی افزود: متاسفانه طی این سالها خانواده اولیاء دم با وجود وساطت معتمدین محلی اعلام رضایت ننمودند که در نهایت پرونده اردیبهشت ماه سالجاری به شورای حل اختلاف حوزه قضائی الموت شرقی ارجاع که به حول و قوه الهی پس از تلاش بی وقفه اعضاء  این شورا، خانواده مقتول از قصاص محکومین گذشت نمودند. 

 سرپرست شوراهای حل اختلاف استان قزوین با قدردانی از خانواده اولیاء دم به خاطر این اقدام خداپسندانه اذعان نمود: انسان با  عفو وگذشت است که می‌‌تواند ارزش وجایگاه واقعی خویش را به دست آورد و  این مسئله به ویژه در سختی‌ها مانند  بخشش قاتل  بیشتر جلوه گر می شود، شخصی که در اوج غضب و انتقام از جرم قاتل می‌گذرد نه تنها کرامت و بزرگواری خویش را افزون نموده بلکه شرافت و کرامت انسانی را برای همگان حفظ کرده است.

حیدری در پایان گفت : خوشبختانه از ابتدای سال جاری تاکنون شاهد سازش در 3 پرونده قتل در استان بوده ایم که خداوند را به واسطه بازگشت محکومین این پرونده ها به زندگی  شاکریم. 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.