| کد خبر: 225305 |

◄ معطلی راننده های سواری کش در گمرک پرویزخان+فیلم

یک راننده سواری کش عنوان میکند این بخش نیازمند انجمن است؛ در نبود این انجمن، بارهای ما بیمه نمی شوند و رانندگان در خارج مرزها امنیت ندارند.

تین نیوز

یکی از رانندگان سواری کش با ارسال فیلمی به این شبکه خبری به اوضاع نامناسب سواری کش ها در گمرک پرویزخان اشاره میکند و می افزاید: برخی از این راننده سواری کش ها روزهاست که در گمرک با شرایط بسیار اسفناک بهداشتی به دلیل عدم پرداخت هزینه گمرک توسط نماینده شرکت ایرانی، معطل مانده اند.

به گزارش تین نیوز، این راننده سواری کش بیان میکند: بنده راننده سواری کش ترانزیت در خردادماه امسال تحت عنوان گروگانگیری بدلیل خسارت در فضای مجازی معرف حضور سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای هستم اما با پیگیری های مکرر از جمله نهاد ریاست جمهوری، سامانه ۱۴۱پایانه های کل کشور، گمرک پرویزخان و شکایت مستقیم به رئیس هیئت مدیره امور ترانزیت وسرکنسولگری سلیمانیه عراق و اربیل هنوز جواب درخوری به بنده به عنوان نماینده رانندگان محترم سواری کش دریافت نکرده ام.

وی در ادامه میگوید: این کم لطفی باعث شده در طول این مدت حدودا هفت ماهه، بارها همکاران من در کشور عراق در اثر برخورد و پرتاب عمدی پاره سنگ به خودروهای بارگیری شده لوکس ترانزیت، خسارات سنگینی را متحمل شوند.

این راننده سواری کش به خبرنگار ما عنوان میکند: برخی از مسئولان در پاسخ و به طور کنایه عنوان میکنند که به عراق نروید و داخلی کار کنید! این موضوع در حالی گفته میشود که شرکت های داخلی به مانند  سایپا و ایران خودرو وقتی قرار است، نرخ کرایه حمل در چهارچوب قوانین و وظایف برعهده آنها انجام نشود و پرداختی ها به راننده ماه ها زمان ببرد و تعرفه معنا نداشته باشد، مسلما باری از دوش ما بر نخواهند داشت.

او اضافه میکند: از طرفی شرکت های داخلی، اعلام کمبود کامیون و درخواست وام های سنگین جهت خرید کامیون برای حمل خودرو می کنند، این درحالیست که کامیون بیشتر از حد نیاز موجود است اما به دلیل اینکه کرایه ای دست راننده مظلوم را نمیگیرد، کار نمی‌کنند.

این راننده سواری کش اظهار می کند: بنده به عنوان عضو کوچک رانندگان سواری کش، قبلا پیشنهاد دادم و مجدد نیز نظر مسئولان رو به این مهم جلب می‌کنم حوزه سواری کش ها نیازمند انجمن هستند؛ در نبود این انجمن، بارهای ما بیمه نمی شوند و رانندگان در خارج مرزها امنیت ندارند و شرایط داخل نیز وضعیت مناسبی ندارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.