| کد خبر: 225278 |

◄ روایت یک کامیوندار از جایگاه‌های سوخت بدون گازوئیل در یک مسیر

این گوشه ای از مشکلاتی است که سومدیریت مسئولان برای رانندگان به وجود می‌آورد و درد آورتر این است که پشت تریبون این واقعیت ها تکذیب هم می شود.

تین نیوز

یک راننده کامیون در پاسخ به اظهارات مسئولان شرکت پخش فرآورده های نفتی در مورد توزیع مناسب سوخت گازوئیل گفت: در جواب ادعای مسئولان شرکت پخش در مورد عرضه سوخت شبانه روزی پمپ های کشور، وضعیت جایگاه های سوخت از گل‌گهر سیرجان تا بندرعباس را در شامگاه 18 دی ماه ارایه می شود.

به گزارش تین نیوز، سعید علام افزود: لازم است مسئولان شرکت پخش فهرست پیوست که بیانگر وضعیت جایگاه های عرضه گازوئیل از سیرجان تا بندر عباس را ملاحظه نمایند:

- پمپ ورودی سیرجان گازوئیل نداشت.

- پمپ گلستان سمت چپ جاده صف گازوئیل تا سرجاده بسیار شلوغ بود.

- پمپ گردنه حاجی آباد سمت چپ جاده، بسیار بسیار شلوغ

- پمپ ورودی شهر گازوئیل نداشت.

- پمپ قطب آباد ساعت۱۱:۳۹دقیقه روز 19 دی بعد از نیم ساعت علافی ۸۰ لیتر گازوئیل داد و سپس پمپ قطع و اعلام شد گازوییل تمام شده است.

- پمپ جدید بعد از گلوگاه شهید میرزایی؛ بسیار شلوغ

- پمپ ایسین تا ظهر روز 20 دی طبق گفته مسئول جایگاه به دلیل نداشتن گازوئیل تعطیل است.

- پمپ درخشان کمربندی بندر عنوان کرد به تریلی گازوییل نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید: سوال از شرکت پخش: اراده‌ای برای حل مشکل سوخت کامیونداران وجود دارد؟

این فعال بخش حمل و نقل جاده ای کالا که از گل گهر سیرجان به مقصد بندرعباس بارگیری کرده بود، ادامه داد: حضور در تمام این پمپ ها یک بار توقف، سوال و جواب با مسئولان جایگاه را به همراه داشته است.

علام عنوان کرد: این گوشه ای از مشکلاتی است که سومدیریت مسئولان برای رانندگان به وجود می‌آورد و درد آورتر این است که پشت تریبون این واقعیت ها تکذیب هم می شود.

به گزارش تین نیوز، اظهارات این راننده در مورد مشکل تامین سوخت مورد نیاز خود در حالی مطرح شده است که مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی چندی پیش در گفت و گویی خبری، توزیع سوخت گازوئیل را مناسب توصیف کرده بود.

همچنین سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره اعتراض رانندگان ناوگان حمل و نقل جاده‌ای به تعطیلی برخی جایگاه‌های سوخت در ساعاتی از شب گفته بود: جایگاه‌های سوخت موظف به فعالیت ۲۴ ساعته و شبانه‌روزی هستند، اما ممکن است جایگاهی به دلیل اتمام سوخت نفتگاز تحویلی در ساعتی از طول شبانه‌روز به صورت موقت سوخت نداشته باشد که در این صورت رانندگان عزیز می توانند برای سوختگیری به نزدیک‌ترین جایگاه ممکن مراجعه کنند و در صورت عدم ارائه سوخت توسط اپراتور و یا جایگاهدار می توانند با سامانه ۰۹۶۲۷ تماس حاصل نموده و شکایت خود را مطرح و ثبت نمایند و با اشاره به نام جایگاه، شکایت آنها به صورت موردی بررسی خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.