| کد خبر: 225272 |

شاسی بلند هیبریدی بنتلی در راه است

قرار است نسخه بهینه سازی شده شاسی بلند محبوب بنتلی بنتگایا به صورت هیبریدی در بازار عرضه شود.

تین نیوز

قرار است نسخه بهینه سازی شده شاسی بلند محبوب بنتلی بنتگایا به صورت هیبریدی در بازار عرضه شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از اتوکار، این خودرو فیس لیفت شده یک سال پس از رونمایی از نسل قبل تولید خواهد شد. از اصلی ترین مشخصات ظاهری خودرو جدید می توان به جلو پنجره بزرگ تر و استفاده از لامپ های ال ای دی بیشتر اشاره کرد.

در بخش داخلی خودرو، یک صفحه کنترل مرکزی صفحه لمسی ۱۰.۹ اینچی به خودرو اضافه شده که هم از طریق گوشی های اندرویدی و هم از طریق گوشی های آی او اس قابل کنترل است. علاوه بر امکان اتصال به پنل از طریق بلوتوث، امکان اتصال گوشی به کابل تایپ cنیز وجود دارد.

بنتلی بنتگایا هیبریدی دارای یک پیشرانه سه لیتری شش سیلندر توربو شارژ است که در حالت برقی توان موتور ۱۲۶ اسب بخار است. باتری این خودرو از نوع لیتیومی ۱۷.۶ کیلووات بر ساعت است.

به گفته بنتلی از آنجایی که مالکان این خودرو استفاده زیادی از خودرو خود دارند و انتظار می رود حدود ۹۰ درصد مالکان خودرو برقی جدید از آن به طور روزانه یا چند بار در هفته استفاده کنند، تلاش شده تا از یک سیستم برقی نیرومند در خودرو بهره گیری شود. با هر بار شارژ می توان با این خودرو مسافتی معادل ۳۰ مایل را پیمود. باتری این قابلیت را دارد که طی ۲.۵ ساعت به طور کامل شارژ شود و شارژ فوری آن نیز طی حدود ۱.۵ ساعت انجام خواهد شد.

هنوز مشخصات کامل فنی نسل جدید بنتلی بنتگایا اعلام نشده است اما رسیدن از سرعت صفر کیلومتر بر ساعت به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت تنها حدود ۵.۲ ثانیه زمان نیاز خواهد داشت. حداکثر سرعت خودرو حدود ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت است و در هر کیلومتر پیمایش حدود ۷۹ گرم کربن دی اکسید تولید می شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.