| کد خبر: 225208 |

فقط ۱۵ درصد راه های روستایی سراوان آسفالت است

نماینده مردم سراوان، سیب، سوران و مهرستان در مجلس شورای اسلامی گفت: ۸۰درصد مطالبات مردم از نمایندگان به کارهای اجرایی که وظیفه دولت است مربوط میشود ولی ما به عنوان نمایندگان مردم، خود را موظف میدانیم که پاسخگوی مردم باشیم.

تین نیوز

 نماینده مردم سراوان، سیب، سوران و مهرستان در مجلس شورای اسلامی گفت: ۸۰درصد مطالبات مردم از نمایندگان به کارهای اجرایی که وظیفه دولت است مربوط میشود ولی ما به عنوان نمایندگان مردم، خود را موظف میدانیم که پاسخگوی مردم باشیم.

به گزارش تین نیوز، ملک فاضلی؛ نماینده مردم سراوان، سیب، سوران و مهرستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت،استان سیستان و بلوچستان از لحاظ شاخص‌های توسعه، سی و دومین استان کشور است افزود: حوزه انتخابیه بنده در مسیر توسعه قرار نگرفته و همچنین دولت نیز توجه کمتری به این منطقه نسبت به سایر استان‌ها و شهرستان‌ها داشته است.

وی ادامه داد: با توجه به فاصله ۳۶۰ کیلومتری سراوان با مرکز استان و جاده خاکی بین این دو شهرستان،  مسئولینی که به زاهدان سفر میکنند تمایلی ندارند که به این منطقه بیاییند.

نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ۱۵ درصد راه های روستایی در این منطقه آسفالت هستند و ۸۵ درصد دیگر راه های روستایی یا خاکی و یا مالرو هستند.

وی با بیان اینکه دور افتاده ترین شهری که ارتباط هوایی ندارد حوزه انتخابیه بنده است اظهار کرد: طبق صحبتی که با وزیر محترم راه و شهرسازی داشتم ایشان قول دادند تا مسئله فرودگاه را پیگیری و عملیاتی کند تا بتوان پرواز مستقیم تهران_ سراوان_ چابهار، مشهد_سراوان_ چابهار و بالعکس راه اندازی کند.

وی با تاکید بر اینکه همه مسئولین، سراوان را فراموش کرده‌اند گفت: طبق جلساتی که در سازمان برنامه و بودجه داشتم درخواستم این بود که بودجه ای را برای جاده اصلی خاش_ سراوان_ کوهک که هیچ اعتباری برای آن لحاظ نشده است اختصاص دهند.

فاضلی عنوان کرد: ۸۰درصد مطالبات مردم از نمایندگان به کارهای اجرایی که وظیفه دولت است مربوط میشود ولی ما به عنوان نمایندگان مردم، خود را موظف میدانیم که پاسخگوی مردم باشیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.