| کد خبر: 225202 |

انسداد محور هراز از امشب تا فردا/ فیروزکوه جاده جایگزین است

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران از انسداد محور هراز از امشب تا بامداد فردا خبر داد و گفت: جاده جایگزین برای تردد خودروها فیروزکوه و آزادراه تهران شمال خواهد بود.

تین نیوز

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران از انسداد محور هراز از امشب تا بامداد فردا خبر داد و گفت: جاده جایگزین برای تردد خودروها فیروزکوه و آزادراه تهران شمال خواهد بود.

به گزارش تین نیوز، عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت راه‌های استان تهران با اشاره به اینکه طی چند روز اخیر شاهد آسمانی صاف و آفتابی در استان تهران هستیم و پدیده جوی خاصی تا به امروز نداشتیم.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران از برقراری تردد روان و عادی در جاده‌های استان تهران خبر داد و گفت: فقط محور هراز در حوزه مازندران از امشب تا فردا شب به علت عملیات روشنایی تونل‌ها مسدود خواهد شد که از ساعت ۲۱ امشب تا ۶ صبح فردا یکشنبه اعمال می‌شود و جاده جایگزین برای تردد خودروها از فیروزکوه و آزادراه تهران شمال و کرج و چالوس به مازندران خواهد بود.

وی در خصوص وضعیت ترددها در محورهای استان تهران در بازه زمانی ۲۴ ساعت گذشته از بامداد جمعه تا بامداد دیشب نیز عنوان داشت: در محور جاجرود - بومهن تعداد ۸۶ هزار و ۹۲ تردد، محور تهران - پاکدشت ۱۱۰ هزار و ۶۵۶ تردد، آزادراه تهران - قم ۶۴ هزار و ۴۰۳ تردد، محور کمربندی جنوبی رودهن ۵۹ هزار و ۵۴۱ تردد، آزادراه تهران - پردیس ۵۵ هزار و ۹۵۸ تردد، محور دماوند - فیروزکوه ۴۸ هزار و ۵۱۴ تردد، محور رودهن - دماوند ۴۸ هزار و ۴۷۲ تردد، محور تهران - لواسانات ۳۸ هزار و ۶۳۷ تردد، محور تهران - شهریار ۱۱۹ هزار و ۸۸۴ تردد، و آزادراه تهران - کرج ۱۵۸ هزار و ۶۹۰ تردد ثبت شده است.

مصدقی عنوان داشت: طبق برآورد و شمارش سامانه هوشمند تردد شمار جمع ورودی ترددها به استان را ۲۱۴ هزار و ۲۹۹ تردد و جمع خروجی از استان را ۱۷۱ هزار و ۳۹۳ خودرو تخمین زده شده است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران در خصوص ترافیکی که دیروز در محور هراز ایجاد شده بود بیان داشت: آزادراه تهران پردیس، جاده قدیم جاجرود و محور هراز به دلیل تفریحات زمستانی تا پیست آبعلی شاهد حجم خودروهای دپو شده در کنار راه‌ها بودیم و غروب هم در مسیر برگشت به تهران ترافیک پرحجمی را شاهد بودیم و سایر محورها نیز عادی و روان بودند.

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.