| کد خبر: 225172 |

مدیر توسعه منابع انسانی شرکت پالایش نفت کرمانشاه:

سلامت پرسنل و خانواده آنان مهمترین دغدغه ماست

کرمانشاه - در راستای بررسی فعالیتهای واحدهای مختلف شرکت پالایش نفت کرمانشاه در مقابله و مهار ویروس کووید 19 گفتگویی با آقای محمدی منش مدیر توسعه منابع انسانی انجام شده که وی عملکرد این اداره را به عنوان هماهنگ کننده بین واحدهای فعال در مقابله با بیماری کرونا تبیین کرد.

تین نیوز

کرمانشاه - در راستای بررسی فعالیتهای واحدهای مختلف شرکت پالایش نفت کرمانشاه در مقابله و مهار ویروس کووید 19 گفتگویی با آقای محمدی منش مدیر توسعه منابع انسانی انجام شده که وی عملکرد این اداره را به عنوان هماهنگ کننده بین واحدهای فعال در مقابله با بیماری کرونا تبیین کرد.

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه، محمدی منش در این خصوص گفت: با بروز بیماری از اواخر سال گذشته و شیوع آن تغییراتی در روند فعالیتهای شرکت به وجود آمد. شرکت پالایش نفت کرمانشاه مانند سازمانهای دیگر درصدد بهبود شرایط ممکن با مدیریت پیش آمده و شناسایی نقاط ضعف احتمالی برآمد. وی اضافه کرد: از مهمترین دغدغه های این اداره، سلامت کارکنان شرکت بود که در ابعاد وسیعتر شامل خانواده های آنها نیز می شد. هدف ما این بود که بیماری نه از سمت خانواده ها به شرکت انتقال پیدا کند و نه از شرکت به خانواده ها سرایت کند. همچنین وضعیت تولید شرکت و استراتژیک بودن آن هم دقت بسیار بالایی می طلبید و نیاز بود که محافظت بیشتری داشته باشیم به عنوان مثال در مورد اطاق های کنترل و واحدهایی که مستقیم با تولید در ارتباط بودند. محمدی منش اضافه کرد: همه اذعان داریم نیروهای عملیاتی ما محدود هستند و اگر احیانا شیوع بیماری و اپیدمی به سمت این واحدها بیشتر می شد با مشکل حاد فقدان نیروی انسانی کافی روبرو می شدیم و بحث تولید به چالش کشیده می شد.

وی اظهار کرد: براین اساس ضمن مکاتبات با بهداشت و درمان قرار شد که اسامی همکاران و اعضای خانواده هایی که به مرکز طب صنعتی مراجعه می کنند، به این اداره ارسال گردد که قبل از شیوع در برنامه های پیشگیری لحاظ شوند. یکی دیگر از نگرانی های ما همکارانی بودند که بیماریهای خاص داشتند و برای حفظ سلامتی این افراد مسئولیت زیادی داشتیم. از جمله اقدامات برای این افراد مدیریت ورود و خروج آنها به سازمان بود. مدیر توسعه منابع انسانی شرکت تصریح کرد: جلسات متعددی برگزار و مقرر شد که افراد خاص با ریسک بالا در منزل بمانند و امکان دورکاری برای آنها فراهم گردد.

محمدی منش گفت: مساله دیگر ما این بود که سرویس های ایاب و ذهاب به علت فعالیت در نقل و انتقال افراد در خارج از محدوده این شرکت از استانداردهای بهداشتی تعریف شده توسط شرکت برخوردار نباشند در این راستا درصدد برآمدیم ضمن هماهنگی با واحد HSE دستورالعملهای پیشنهادی توسط سیستم بهداشت و درمان را در مورد آنها اجرا کنیم و این روند کماکان ادامه دارد.

این مقام مسئول در شرکت پالایش نفت کرمانشاه گفت: یکی دیگر از مباحثی که در جلسات ستاد مبارزه با بیماری کرونا طرح شد ضدعفونی کردن و استفاده از شوینده ها برای کل نفرات پالایشگاه، تهیه و توزیع ماسک، مواد ضدعفونی کننده و دستکش از ابتدای شیوع کرونا بود که همچنان تداوم یافته است.

وی ادامه داد: یکی از نتایج جلسات مورد اشاره که با همکاری واحد خدمات عمومی و اجتماعی و HSE به اجرا درآمد، موضوع ضدعفونی کردن سرویس های ایاب و ذهاب بود. وی اظهار داشت: با توجه به خاص بودن این بیماری نیاز بود دستورالعمل های متفاوتی در ارتباط با این قضیه تهیه شود که مسئولیت این کار با همکاران HSE بود و بسیار همکاری مطلوبی را با ما داشتند.

محمدی منش یادآور شد: همچنین مورد مهم دیگر که در دستور کار جلسات بود آبدارخانه ها و رستوران بود که مجبور شدیم نوع خدمات را در رستوران تحت پروتکل های بهداشتی و با نظارت HSE تغییر دهیم.

برای خدمات آبدارخانه ها نیز دوره های آموزشی مناسب توسط واحد  HSE ارائه شد که خدمات به صورت ایمن تر انجام شود.

وی در ادامه گفت: ما اعتقاد داریم محیط پالایشگاه نسبت به سایر مجامع ایزوله تر است و اگر همکاری مبتلا به این بیماری شده باشد به نوعی از خارج سازمان و به دلیل مراوداتی که با بیرون داشته، یا از خانواده ها به وی منتقل شده است.

مدیر توسعه منابع انسانی پالایشگاه ضمن ابراز خشنودی از اینکه براثر بیماری کرونا در سطح شرکت هیچ گونه تلفاتی وجود نداشته است موثرترین عامل در کنترل این بیماری را رعایت فاصله گذاری اجتماعی دانست.

محمدی منش تاکید کرد: با مساعدت هیات مدیره شرکت و اختصاص منابع کافی روند توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده برای کلیه همکاران استمرار دارد و واحد درمان طب صنعتی نیز با تب سنجی و اندازه گیری میزان اکسیژن خون درصدد کنترل بیماری در سطح شرکت برآمدند.

وی در پایان از مساعدت ها و همکاری واحد های  HSE،طب صنعتی و کلیه همکارانی که در بخش های مختلف شرکت برای کنترل و مهار این بیماری فعال بودند تشکر نمود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.