| کد خبر: 225080 |

ماجراجویی‌های تروریستی آمریکا منجر به حادثه هواپیمای اوکراینی شد

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با تاکید بر این که حادثه تلخ سقوط هواپیمای اوکراینی، در پی اقدامات تروریستی آمریکا در منطقه به وقوع پیوست نوشت: انتقام سخت از آنان نیز دستور کار پاسداران انقلاب و مجاهدان مومن امت اسلامی خواهد بود.

تین نیوز

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با تاکید بر این که حادثه تلخ سقوط هواپیمای اوکراینی، در پی اقدامات تروریستی آمریکا در منطقه به وقوع پیوست نوشت: انتقام سخت از آنان نیز دستور کار پاسداران انقلاب و مجاهدان مومن امت اسلامی خواهد بود.

 به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای ضمن ‌گرامیداشت ۱۸ دی‌ماه سالروز شهادت جمعی از هموطنان عزیز در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی اعلام کرد: با گذشت یک سال از حادثه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی که پس از ماجراجویی و جنایت تروریستی امریکا و متعاقب آن ضربه موشکی به پایگاه تروریست‌ها در عین الاسد و شرایط جنگی منطقه رخ داد؛ همچنان فراق فرزندان عزیز ملت ایران غم و اندوهی عمیق را در دل‌های همگان گذاشته است.

 در این بیانیه‌ آمده است: پاسداران انقلاب اسلامی، طی چهار دهه اخیر همواره در میدان‌های مبارزه با ظالمین و مستکبرین در دفاع  از امنیت و منافع ملی و صیانت از  آرامش و سلامت مردم حضور شجاعانه و فداکارانه داشته و جان خود را سپر بلای ملت ایران کرده‌اند.  

 در بخش دیگری از بیانیه سپاه آمده است: بار سنگین فراق فرزندان عزیز ایران بسیار سخت و اندوهبار است و این اتفاق تلخ که در پی ماجراجویی‌های ضد انسانی و اقدامات تروریستی امریکا در منطقه به وقوع پیوست؛  بار دیگر اوج خباثت و کینه‌توزی استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی و ملت ایران را به اثبات رساند و قلب‌های مردم شهید پرور ایران را جریحه دار و  اندوهگین کرد.

روابط عمومی سپاه با ابراز تاسف و تاثر عمیق آحاد فرماندهان، ‌ مسئولین و کارکنان پاسداران انقلاب اسلامی نسبت به وقوع این حادثه دردناک و ابراز همدردی مجدد با خانواده‌های معظم شهدا و تاکید بر بهره‌گیری از گزارش‌های کمیته‌های تخصصی بررسی حادثه و رفع کاستی ها و معایب برای جلوگیری از حوادث و وقایع مشابه تاکید کرد:‌سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی برخاسته از بطن مردم و خادم، پیشمرگ، هم درد و شریک غم و شادی هموطنان در تمامی صحنه‌ها بوده وخواهد بود.

 در این بیانیه‌آمده است: ملت شریف و فهیم ایران نیز با درک و تحمل سختی‌های ناشی از دشمنی‌ها و توطئه‌های  نظام سلطه و استکبار، مصمم‌تر از گذشته در پی کنار زدن دشمنان از مسیر پرافتخار و آینده درخشان فرارو بوده و انتقام سخت  از آنان نیز دستور کار پاسداران انقلاب و مجاهدان مومن امت اسلامی خواهد بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.