| کد خبر: 225078 |

با توجه به خروج چین از پروژه؛

◄ ساخت راه‌آهن برقی تهران-مشهد با استفاده از توان داخلی

مدیرعامل شرکت راه آهن از ساخت پروژه راه آهن برقی تهران-مشهد با استفاده از توان و ظرفیت داخلی خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت راه آهن از ساخت پروژه راه آهن برقی تهران-مشهد با استفاده از توان و ظرفیت داخلی خبر داد.

به گزارش تین نیوز، سعید رسولی این مطلب را روز گذشته بیان کرد و افزود: برای برقی کردن راه آهن تهران-مشهد قرارداد تأمین اعتبار با کشور چین به امضا رسیده بود و چینی‌ها همه اقدامات لازم و صدور مجوزها و تضامین بانکی را صادر کرده بودند ولی فاینانسور سال گذشته به دلیل مشکلاتی که برای آنها پیش آمد اعلام کردند نمی‌توانند عملیات اجرایی را آغاز کنند.

وی با بیان این که قرار بود شرکت سازنده چینی علاوه بر تأمین مالی این پروژه از طریق فاینانس، تجهیزات ساخت و ناوگان را نیز تأمین کند و از محل درآمد فروش بلیت، اصل و سود آن را مستهلک کند به«مهر» گفت: در حال برنامه ریزی هستیم تا عملیات برقی سازی راه آهن تهران مشهد را با توانمندی داخلی انجام دهیم.

رسولی تصریح کرد: در مرکز جهادی پیشرفت شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران کارگروه برقی سازی با حضور بهترین متخصصان حوزه راه آهن و بخش خصوصی تشکیل شده و این موضوع در حال پیگیری است، امیدوارم به زودی عملیات اجرایی برقی سازی راه آهن تهران مشهد را با تکیه بر توان و تخصص داخلی آغاز کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سعید 0 0

    سلام.اگر از محل فروش بلیط میشه اصل و سود فاینانس رو تامین کرد پس چرا شرکت های حمل و نقل مسافری داخلی از محل فروش بلیط نمیتونن هزینه هاشون رو پوشش بدن و ملتمس یارانه دولت هستن ؟