| کد خبر: 225051 |

سامانه الکترونیکی استعلام حریم مترو رونمایی می شود

شرکت مترو با همکاری سازمان فاوا زیر ساخت‌های نرم افزاری برای استعلام اینترنتی حریم مترو از سوی بانک‌ها و دفاتر اسناد رسمی را فراهم کرد و دیگر نیازی به حضور ارباب رجوع برای اخذ استعلام نیست.

تین نیوز

شرکت مترو با همکاری سازمان فاوا زیر ساخت‌های نرم افزاری برای استعلام اینترنتی حریم مترو از سوی بانک‌ها و دفاتر اسناد رسمی را فراهم کرد و دیگر نیازی به حضور ارباب رجوع برای اخذ استعلام نیست.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، روز شنبه ۲۰ دی ماه سال جاری در نشستی با حضور مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، مهندس علی امام مدیرعامل شرکت متروی تهران، دکتر فرجود مدیر عامل شرکت فناوری و ارتباطات شهرداری تهران از سامانه استعلام الکترونیکی حریم مترو رونمایی شده و از این پس خدمات به شهروندان مناطق ۲۲ گانه تهران اینترنتی انجام خواهد پذیرفت.

فاز نخست سامانه مذکور مختص املاک واقع شده در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران با آدرس inquiry.tehran.ir راه‌اندازی شده و نمایندگان بانک‌ها و دفاتر اسناد رسمی باید ابتدا در سایت my.tehran.ir ثبت نام کرده و پس از آن ریاست شعب و دفاتر مربوطه متقاضی اخذ استعلام الکترونیکی، کتباً اطلاعات کاربر خود را به شرکت مترو ارسال می‌نمایند تا دسترسی لازم توسط امور فنی و مهندسی برای ایشان ایجاد شود.

در صورتی که ملک مورد نظر خارج از محدوده شهرداری مناطق ۲۲ گانه و یا در حریم ایستگاه‌ها، تونل‌ها و سازه‌های جانبی خطوط متروی تهران قرار گرفته باشد، مافی‌السابق حضور مراجعان به شرکت مترو جهت تشکیل پرونده الزامی است.

به این ترتیب از این پس کلیه استعلام‌ها به صورت الکترونیکی انجام شده و پذیرش ارباب رجوع جهت اخذ استعلام حضوری، امکان‌پذیر نمی‌باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.