| کد خبر: 225043 |

افتتاح مرکز جهادی پیشرفت اداره کل راه آهن تهران

مدیرعامل راه آهن با حضور در اداره کل راه آهن تهران، مرکز جهادی پیشرفت این اداره کل را به صورت رسمی افتتاح کرد.

تین نیوز

مدیرعامل راه آهن با حضور در اداره کل راه آهن تهران، مرکز جهادی پیشرفت این اداره کل را به صورت رسمی افتتاح کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سعید رسولی، مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در هشتمین رویداد سه شنبه های ریلی با اشاره به ارائه های بسیار خوب و ارزنده همکاران در این جلسه گفت: امروز شاهد ارائه اندیشه، تفکر و خلاقیت همکاران بودم و این موضوع علاوه بر خوشحالی بسیار، احساس مسئولیت مرا نسبت به اداره شرکت راه آهن بیشتر می کند.

وی افزود: شرکت راه‌آهن با داشتن سرمایه های انسانی متخصص، متعهد و علاقه‌مند در ترازی قرار گرفته که آینده درخشانی پیش رو دارد.

رسولی با بیان اینکه شرکت راه‌آهن در حوزه مناسب سازی اماکن ریلی برای افراد توان خواه اقدامات زیادی انجام داده و همچنین در حوزه بهره وری نیز جزو سه دستگاه بهره‌ور اول کشور قرار دارد خاطرنشان کرد: اگر اتفاقاتی که طی ماه‌های اخیر در شرکت راه‌آهن صورت گرفته در ارزیابی سال آینده لحاظ شود یقیناً رتبه بهتری کسب خواهیم کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به قدردانی معاون اول رئیس جمهور از اقدامات بهره ورانه شرکت راه آهن ادامه داد: این موفقیت ها حاصل زحمات و تلاش‌های همکاران راه آهن در سراسر شبکه ریلی است.

وی افزود: برگزار کردن رویداد فناورانه ریلی به صورت هفتگی کار بسیار مهمی است که همت بلند و اعتقاد و باور تمام همکاران را می طلبد. در این رویداد، هر هفته با توانمندی‌های همکاران، بیشتر آشنا می‌شویم و این یعنی ظرفیت‌های زیادی برای اداره بهینه شرکت راه‌آهن وجود دارد.

مدیرعامل شرکت راه آهن تصریح کرد: مجموعه مدیریت راه آهن بایستی با برنامه‌ریزی صحیح و دقت به سرمایه های انسانی فضای رشد بیشتری برای همکاران فراهم کند و امید می رود که امروز، افتتاح مرکز جهادی پیشرفت اداره کل راه آهن تهران، نقطه آغازی برای تحولات بیشتر در مجموعه این اداره کل باشد.

رسولی از تمامی همکاران شبکه ریلی که در شرایط سخت کرونا، همچون گذشته با نشاط و انگیزه بالا به انجام وظایف خود می‌پردازند قدردانی کرد.

هشتمین رویداد سه‌شنبه‌های ریلی با طعم فناوری، امروز سه‌شنبه ۱۶ دی ماه با ارائه ۵ موضوع درباره کارگروه تخصصی بهره وری قطارهای باری برنامه ای اثربخش، فناوری های مناسب سازی ایستگاه و قطار برای جانبازان و معلولین محترم، ایده اولیه سامانه هشدار دهنده گذرگاه های همسطح، کلیپ ایده میله جواز راه آزاد عبوری و طرح پایلوت سامانه جامع تردد خودرو، کالا و افراد در اداره کل راه آهن تهران به کار خود پایان داد.

رویداد سه‌شنبه‌های ریلی با طعم فناوری، از طریق کانال های مجازی اینستاگرام، تلگرام و آی گپ به نشانی @RailTechnology و سامانه تلویزیون اینترنتی راه‌آهن به نشانی railtv.ir قابل مشاهده است.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.