| کد خبر: 225033 |

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین:

تدوین بودجه و تعرفه عوراض غیر واقعی آسیب جدی به خدمات شهرداری ها وارد می کند

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین :با حضور در جلسه شورای اسلامی شهر و شهردار کوهین با بیان اینکه ردیف‌های درآمدی لایحه بودجه ۱۴۰۰ در شهرداری ها و شوراها نیازمند به کار کارشناسی دقیقی می باشد، گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه، باید با حساسیت و دقت بیشتری، فرصت مضاعفی ردیف‌های درآمدی بررسی شود.

تین نیوز

قزوین- مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین :با حضور در جلسه شورای اسلامی شهر و شهردار کوهین با بیان اینکه ردیف‌های درآمدی لایحه بودجه ۱۴۰۰ در شهرداری ها و شوراها نیازمند به کار کارشناسی دقیقی می باشد، گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه، باید با حساسیت و دقت بیشتری، فرصت مضاعفی ردیف‌های درآمدی بررسی شود.

مصطفی صالحی اظهار داشت:درآمدها احتمالی بوده و تحقق آن به واقعیت، به دقت و حساسیت بیشتری بستگی دارد که در برخی مواقع شاهد عدم توازن  هزینه‌ها و درآمدها هستیم.

وی بیان کرد: مسؤلین مربوط موظفند در تدوین و تنظیم  بودجه و نظارت مالی به دقت ردیف‌های درآمدی را بررسی کرده و تحقق‌پذیری آنها نیز مورد بررسی قرار دهند و باید با توجه به واقعیت های سال گذشته، درآمد هزینه‌های بودجه سال ۱۴۰۰   را تصویب نمایند .

این مقام مسئول تأکید کرد: بودجه باید واقعی  و آینه تمام نمای آنچه در شهر اتفاق می‌افتد باشد و با استفاده از ظرفیت های قانونی اجازه ارائه بودجه  و تعرفه عوارض غیر واقعی  ۱۴۰۰، داده نمیشود. چون بودجه و تعرفه عوارض غیرواقعی و نامتوازن که به ضرر شهر و مدیریت شهری بوده و آسیب جدی به خدمات رسانی مطلوب و مناسب شهرداری می رساند.

صالحی در بیان گفت : تصویب بودجه و تعرفه عوارض غیرواقعی و نامتوازن انحراف  و عدم تحقق را بویژه در حوزه درآمدی زیاد ایجاد کرده و باعث افزایش بدهی شهرداری ها میشود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.