| کد خبر: 224984 |

شهرداری هیچ اقدامی برای ایجاد روگذرهای اتوبان باقری انجام نداده

عضو شورای شهر تهران با تاکید بر ضرورت ایجاد روگذرهای اتوبان شهید باقری از بی توجهی شهرداری تهران نسبت به این موضوع مهم که منجر به کاهش گره ترافیکی محدوده شرق تهران می شود، انتقاد کرد.

تین نیوز

عضو شورای شهر تهران با تاکید بر ضرورت ایجاد روگذرهای اتوبان شهید باقری از بی توجهی شهرداری تهران نسبت به این موضوع مهم که منجر به کاهش گره ترافیکی محدوده شرق تهران می شود، انتقاد کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار مهر، محمد سالاری رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران در دویست و شصت و دومین جلسه شورای شهر تهران در تذکری با تاکید بر اهمیت ایجاد روگذرهای اتوبان شهید باقری در کاهش گره ترافیکی محدوده شرق تهران گفت: از اواخر سال گذشته، ایجاد روگذرهای اتوبان شهید باقری را پیگیری می‌کردیم و در همین راستا همکاران کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا، اعتباری را برای روگذرهای شرقی - غربی اتوبان شهید باقری بر اساس مطالعاتی که از گذشته انجام شده بود، اختصاص دادند.

وی ادامه داد: علی رغم جلساتی که ما و کمیسیون عمران و حمل و نقل از ابتدای امسال در منطقه ۴ و معاونت عمران شهرداری داشتیم، متاسفانه اکنون که در آستانه پایان سال قرار داریم هیچ اقدامی در این خصوص انجام نشده است و من ده‌ها بار از شهردار منطقه ۴، معاونت عمرانی و شهردار تهران این موضوع را پیگیری کردم و اکنون به ناچار در صحن شورا تذکر می‌دهم.

سالاری افزود: در حال حاضر عملکرد نامناسب دوربرگردان‌های همسطح بزرگراه شهید باقری در تقاطع خیابان‌های ۱۹۶، فرجام، رسالت و جانبازان، تردد در این معبر بزرگراهی را با ترافیک سنگین و تغییر مداوم خطوط حرکتی توسط خودروها مواجه کرده و سبب به وجود آمدن مشکلات ترافیکی شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.