| کد خبر: 224900 |

پایش رانندگان توسط اتحادیه های تاکسیرانان و نمایندگان رانندگان

علی فرخزاد اظهار داشت: اتحادیه‌های تاکسیرانان و نمایندگان رانندگان باید رانندگان قزوین را پالایش کنند تا با شناسایی رانندگان حرفه‌ای بتوان مشکل بیمه آنها را برطرف کرد.

تین نیوز

قزوین- معاون عمرانی استاندار قزویناز پایش رانندگان توسط اتحادیه های تاکسیرانان و نمایندگان رانندگان خبر داد.

علی فرخزاد اظهار داشت: اتحادیه‌های تاکسیرانان و نمایندگان رانندگان باید رانندگان قزوین را پالایش کنند تا با شناسایی رانندگان حرفه‌ای بتوان مشکل بیمه آنها را برطرف کرد.

وی در دیدار با نماینده‌های رانندگان تاکسی شهر قزوین که در سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری صورت گرفت اظهار داشت: پالایش تاکسی‌رانان حرفه‌ای از تاکسی‌رانان گذری و بدون مجوز برای بیمه شدن باید توسط اتحادیه‌ها و انجمن‌های رانندگان و نمایندگان آنها در استان قزوین انجام شود چرا که مدیریت این موضوع توسط دولت با توجه به مشکلات سیستم‌های اداری به راحتی قابل انجام نیست.

این مقام مسئول گفت : با توجه به قطع بیمه برخی رانندگان تاکسی قزوین ، اتحادیه‌ها و صنوف حوزه تاکسیرانی چون اطلاعات موثق‌تر و روزآمدتری نسبت به مجموعه تاکسیرانان قزوین دارند، بهتر می‌توانند رانندگان تاکسی حرفه‌ایی و غیرحرفه‌ای را از هم تفکیک کرده و مشکلات بیمه شغلی رانندگان تاکسی را برطرف کنند. 

معاون عمرانی استاندار بیان داشت: در حال حاضر زمان خوبی است که مطالبات رانندگان را پیگیری کنیم تا به مرحله اجرا برسند.زیرا بحث بودجه کشور در حال حاضر روی میز مجلس است و پایان دولت دوازدهم هم نزدیک است.

وی با تاکید بر لزوم تامین خسارت شغلی رانندگان تاکسی از محل تسهیلات کرونا گفت: تلاش می‌کنیم تا نظر مساعد دولت برای جبران بخشی از خسارت رانندگان تاکسی استان قزوین را جلب کنیم و حتماً در کمیته حمل‌ و نقل و شورای ترافیک استان موضوع تامین لاستیک و قطعات یدکی مورد نیاز رانندگان را پیگیری کنیم.

فرخزاد در پایان با اشاره به وجود تعداد زیادی سواری‌های مسافرکش در سطح استان افزود: این موضوع را باید از طریق شورای تامین استان قزوین باید پیگیری کنیم تا با ورود پلیس راهور سواری‌های شخصی امکان مسافرکشی و سوار کردن مسافر در سطح شهرهای استان قزوین را نداشته باشند.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.