| کد خبر: 224898 |

جانشین ستاد کرونا استان قزوین : محدودیت های تردد ادامه دارد

منوچهر حبیبی بیان داشت :محدودیت تردد همچنان ادامه دارد، ورود به شهرستان تاکستان با پلاک غیربومی و خروج از شهر تاکستان با پلاک بومی ممنوع می باشد.

تین نیوز

قزوین- جانشین ستاد مبارزه با کرونا گفت:خروج پلاک های بومی از تاکستان ممنوع است.

منوچهر حبیبی بیان داشت :محدودیت تردد همچنان ادامه دارد، ورود به شهرستان تاکستان با پلاک غیربومی و خروج از شهر تاکستان با پلاک بومی ممنوع می باشد.

 وی خاطرنشان شد: تلاش های بسیار خوبی در سطح استان در مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا انجام شده که قابل تقدیر است. وهرگونه سهل انگاری در این زمینه موجب شیوع مجدد و افزایش بیماری کرونا می شود.

جانسین ستاد مبارزه با کرونا افزود:اگر در دی ماه غفلت کنیم بهمن ماه پرخطری خواهیم داشت. عادی انگاری در دی ماه متاسفانه نتایج سختی در بهمن و روزهای پایانی سال خواهد داشت. 

حبیبی بیان کرد: شرایط آرام و تقریبا خوبی در بحث کرونا در استان بوجود آمده و فرصت فراهم شده که برنامه هایمان را در راستای پیشگیری از کرونا اجرایی نماییم. لذا طرح محدودیت های هوشمند را باید کماکان و با جدیت و حساسیت در دستور کار قرار دهیم. این طرح ابعاد مختلفی در حوزه های مختلف دارد که اهمیت تداوم آن را دوچندان می کند. 

وی افزود:ترددها باید کنترل شود. وضعیت شهرستان تاکستان در حالت نارنجی است و در ترددهای این شهر نیز باید تدابیر لازم در وضعیت نارنجی ادامه داشته باشد ؛ لذا ورود به شهرستان تاکستان با پلاک غیربومی و خروج از شهر تاکستان با پلاک بومی ممنوع می باشد. 

این مقام مسئول اظهار داشت: وقتی اعمال محدودیت انجام شود اهمیت و حساسیت موضوع برای مردم بیشتر نمایان می شود. لذا رفت و آمدها از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح همچنان در شرایط زرد قزوین نیز ممنوع می باشد. 

حبیبی در پایان گفت:یکی از عوامل کاهش ابتلا به کرونا، اعمال محدودیت ترددها است متاسفانه در تاکستان، دورهمی ها بیشترین عامل ابتلا به کروناست و مهمترین مرکز شیوع کرونا در تاکستان، مرکز شهر می است که نیاز به کنترل بیشتر دارد و در همین راستا فعالیت تاکسی ها باید کنترل شود و فضای شهر در راستای هشدار به مردم آماده شود.

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.