| کد خبر: 224883 |

بارش برف وباران در محورهای شمالی/ترافیک درمحورهای منتهی به پایتخت

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: در برخی از محورهای استان‌های گیلان و مازندران بارش برف و باران و در برخی محورهای هراز و فیروزکوه بارش برف گزارش شده است.

تین نیوز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: در برخی از محورهای استان‌های گیلان و مازندران بارش برف و باران و در برخی محورهای هراز و فیروزکوه بارش برف گزارش شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار مهر، سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی گفت: شاهد ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج و کرج-تهران حد فاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک و محدوده گرمدره و همچنین در محور شهریار-تهران و بالعکس هستیم.

وی با اشاره به آخرین وضعیت جوی گفت: در برخی از محورهای استان‌های گیلان و مازندران بارش برف و باران و در برخی محورهای هراز و فیروزکوه بارش برف گزارش شده است که این پدیده تا ظهر امروز ادامه دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به رانندگان توصیه کرد در هنگام بارندگی در زمستان در جاده‌های کوهستانی حتماً تجهیزات کامل زمستانی خودرو خصوصاً زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

وی یادآور شد: طرح محدودیت تردد جهت جلوگیری از گسترش ویروس کرونا با توجه به نوع محدودیت در شهرهای گروه بندی شده کماکان ادامه داشته و هر گونه تغییر منوط به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.