| کد خبر: 224881 |

دبیر سندیکای جایگاهداران سوخت سراسر کشور به تین نیوز:

◄ برخی از جایگاه‌های سوخت فقط 2 ساعت، گازوئیل برای عرضه دارند

اخیرا برخی از کامیونداران در تماس با شبکه خبری تین نیوز از کمبود گازوئیل در جایگاه های سوخت خبر داده‌اند که این موضوع باعث ایجاد صف های طولانی در برخی از جایگاه‌ها شده است. این موضوع در حالی است که مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران این موضوع را تائید نکرده و گفته است، خودداری از عرضه نفت گاز به کامیونداران صحت ندارد.

تین نیوز

اخیرا برخی از کامیونداران در تماس با شبکه خبری تین نیوز از کمبود گازوئیل در جایگاه های سوخت خبر داده‌اند که این موضوع باعث ایجاد صف های طولانی در برخی از جایگاه‌ها شده است. این موضوع در حالی است که مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران این موضوع را تائید نکرده و گفته است، خودداری از عرضه نفت گاز به کامیونداران صحت ندارد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، در همین رابطه به سراغ دبیر سندیکای جایگاهداران سوخت سراسر کشور رفتیم و موضوع را از وی پیگیری کردیم.

یوسف فرامرزی در این رابطه تین نیوز می گوید: بنده به عنوان دبیرسندیکای جایگاهداران سوخت کشور با قاطعیت اعلام می‌کنم رانندگان زحمتکش عین واقعیت را بیان کرده‌اند، اما از طرفی مدیرعامل شرکت پخش فراوردهای نفتی هم حقیقت را اعلام کرده؛ اماواقعیت چیست؟

او در ادامه عنوان کرد که بنده به عنوان فردی که هم جایگاه هستم و هم به دلیل پیگیری مشکلات صنفی، از جمله مشکل کمبود گازوئیل در جایگاه‌ها و چرایی این موضوع درگیر ماجرا هستم، اصل ماجرا را توضیح خوام داد. اولا بنده همانطور که عنوان کردم صحبت های مدیرعامل شرکت پخش فراوردهای نفتی را تایید میکنم و کشور ما کمبود گازوئیل ندارد، اما متاسفانه در اکثریت جایگاهای سوخت کشور، گازوئیل به نسبت نیازقانونی خودروها ‌وجود ندارد.

وی در خصوص دلیل این موضوع توضیح داد: متاسفانه با وجود افزایش خودروها ‌وحتی جایگاه‌های مناطق و نواحی شرکت نفت هنوز سهمیه ۱۵ سال قبل را دریافت می‌کنند و برای روشن شدن اذهان عمومی و رانندگان، نیاز است این موضوع را توضیح دهم.

فرامرزی عنوان می کند:  همه تصور می‌کنند مناطق و نواحی شرکت نفت و جایگاه‌های سوخت در سراسر کشور به هر میزان نیاز  گازوئیل داشته باشند، دریافت می‌کنند، این در حالی است به اندازه نیاز خودروها گازوئیل دریافت نمی‌کنند و در برخی شهرها با قاطعیت می‌گویم جایگاه‌های سوخت تنها دو ساعت سوخت گازوئیل دارند و تمام می‌شود و راننده خسته باید تا روز بعد همانجا داخل صف بماند شاید روز بعد سوخت گیرش بیاید؛ بله راننده واقعیت را می‌گوید.

بر اساس گفته وی؛ مناطق ‌نواحی به صورت سهمیه ایی سوخت تحویل میگیرند وا کثریت سهمیه شان، همان سهمیه گذشته است؛ متاسفانه توجه ایی به افزایش خودروها و نیاز واقعی نمیشود و حتی در برخی نواحی مدیرانی داریم بخاطر اینکه موردتوجه مدیر بالادستی قرارگیرد اقدام به کاهش همان سهمیه اندک گذشته، می‌کنند و به همین دلایل اکثریت مدیران مناطق و‌ نواحی با همان سهمیه مجبورند ادامه دهند. به هر دلیلی تقاضای افزایش توسط مدیران مناطق به مرکز ابلاغ نمی‌شود و یا کمتر ابلاغ می‌شود.

دبیر سندیکای جایگاهداران سوخت سراسر کشور ادامه داد: جایگاهای سوخت کشور به خاطر مسائلی که بیان کردم قربانی این موضوع شده اند، چرا که میلیاردها تومان صرف هزینه ساخت و میلیون‌ها تومان صرف هزینه ای جاری میکنند ولی نمیتوانند سوخت را به صورت قانونی و به اندازه نیاز توزیع کنند و نتیجه آن میشود درگیری ‌برای پاسخگویی به خواسته بحق رانندگان و دوم عدم دریافت درآمد کافی بخاطر توزیع فرآورده بصورت سهمیه بندی. .

فرامرزی در پایان میگوید: در این میان جایگاهداران بسیار مظلوم واقع شده اند؛ برای مثال مگر میشود یک مدیر یا کارمندی ۳۰روز کار کنداما بگویند باید ۵ روز حقوق بگیری؟ این مثال حکایت جایگاهداران شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.