| کد خبر: 224862 |

تردد در جاده‌های استان همدان ۱۵ درصد کاهش یافت​

رییس مرکز مدیریت اطلاعات راه‌های همدان گفت: حدود ۱۲۸ میلیون خودروی سبک و سنگین در ۹ماهه امسال در جاده‌های این استان تردد کردند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد کاهش نشان می‌دهد.

تین نیوز

رییس مرکز مدیریت اطلاعات راه‌های همدان گفت: حدود ۱۲۸ میلیون خودروی سبک و سنگین در ۹ماهه امسال در جاده‌های این استان تردد کردند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد کاهش نشان می‌دهد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی  (همدان) سعید کریمی، رییس مرکز مدیریت اطلاعات راه‌های همدان گفت: حدود ۱۲۸ میلیون خودروی سبک و سنگین در ۹ماهه امسال در جاده‌های این استان تردد کردند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد کاهش نشان می‌دهد.  این تعداد تردد در حالی ثبت شده است که در مدت مشابه سال گذشته ۱۵۰ میلیون تردد در این محورها به ثبت رسیده بود.

وی افزود: نرخ تردد روزانه سال ۱۳۹۹ به طور میانگین ۴۶۴ هزار تردد است که این میزان در مدت مشابه، برای سال گذشته ۵۴۴ هزار تردد صورت گرفت.

کریمی اظهار داشت: محور سه راهی بهار - همدان در این مدت با ۱۶ میلیون تردد، بیشترین تردد در محورهای استان را داشته است.

وی ادامه داد: این محور با میانگین روزانه ۵۸ هزارتردد، بیشترین آمار را در بین محورهای جاده‌ای استان دارد، در حالی که این محور در سال گذشته به صورت میانگین روزانه ۸۴ هزار تردد داشت.

کریمی با اشاره به اینکه ۱۷ درصد از ترددها مربوط به وسایل نقلیه سنگین می‌شود، عنوان کرد: در این مدت میانگین سرعت تردد خودروها در محورهای استان همدان، ۸۰ کیلومتر در ساعت ثبت شده است.

رییس مرکز مدیریت راه های همدان ادامه داد: نزدیک به ۲۵ درصد از کل تردد در محورهای همدان، همراه با تخلفات سه‌گانه رانندگی، از جمله سرعت، سبقت و فاصله غیرمجاز بوده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.