| کد خبر: 224836 |

تهیه گزارش ایمنی پل های هوایی برای حناچی

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران از تهیه گزارشی برای شهردار تهران در مورد وضعیت ایمنی پل های عابر پیاده پایتخت خبر داد.

تین نیوز

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران از تهیه گزارشی برای شهردار تهران در مورد وضعیت ایمنی پل های عابر پیاده پایتخت خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مناف هاشمی صبح امروز با حضور آنلاین در جلسه شورای شهر تهران در موردنظر شهرداری تهران در مورد طرح عبور ایمن شهروندان از پل های عابرپیاده گفت: حدود یک ماه قبل در جلسه شورای معاونین از  شهردار خواستم در مورد این  موضوع پل های عابر پیاده که در چندسال اخیر تهران رها شده فکری کرده و ضوابط شان مورد بازنگری قرار گیرد.

وی افزود: ما ناامنی شدیدی درحوزه پل‌های هوایی داریم که این اتفاق به دلیل بعضا تبلیغاتی که خودمان نصب می‌کنیم، رخ داده و شهردار هم دستور دادند گزارشی تهیه کنیم تا این موضوع را با هماهنگی سازمان زیباسازی حل کنیم.

هاشمی با بیان اینکه جای خوشحالی است که با همکاری شورای شهر مشترکا اقدامی انجام دهیم که این فضا امن و قابل استفاده باشد، افزود: حتی اگر خواستیم که تبلیغات انجام دهیم حتما فضا امن شود و روشنایی باید حفظ شود چراکه در بسیاری از این مکان‌ها نور وجود ندارد و خطرات زیادی برای شهروندان دارد، خصوصا در مناطق جنوبی و بزرگراه ها اتفاقاتی در حد سرقت خفت گیری و...  رخ می دهد.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه موضوع پل های عابرپیاده به عنوان فضای عمومی بدون متولی بوده؛ افزود: حتمادیدگاه‌هایمان را به اطلاع اعضای شورای شهر می‌رسانیم تا در بررسی ضوابط لحاظ کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.