| کد خبر: 224755 |

تداوم آلودگی هوای پایتخت

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۱۳ دی ماه) در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس است این در حالیست که کیفیت هوای پایتخت طی سه روز گذشته نیز در شرایط نامطلوبی قرار داشت.

تین نیوز

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۱۳ دی ماه) در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس است این در حالیست که کیفیت هوای پایتخت طی سه روز گذشته نیز در شرایط نامطلوبی قرار داشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، براساس پیش‌بینی‌های انجام‌ شده در شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، در نخستین ساعات امروز (۱۳ دی ماه) با افزایش ترافیک صبحگاهی همراه با تداوم پایداری جو و نیز انباشت آلاینده‌ها طی ساعات گذشته، کیفیت هوای بیشتر مناطق در محدوده ناسالم و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفته است.

عدم وزش باد مؤثر طی روز شرایط مناسب جهت پراکندگی آلاینده‌ها را برقرار نخواهد کرد و احتمال می‌رود کیفیت هوا در وضعیت نامطلوب باقی بماند همچنین پیش‌بینی می‌شود استمرار پایداری و سکون جو تا ساعات پایانی و افزایش ترافیک شامگاهی باعث تجمع آلاینده‌ها در بیشتر مناطق شود بنابراین کیفیت هوا در محدوده ناسالم به‌ویژه برای گروه‌های حساس قرار گیرد.

عدم وزش باد مؤثر تا صبح فردا (۱۴ دی ماه) همراه با آغاز تردد خودروها باعث تجمع آلاینده‌ها می‌شود و برقراری وضعیت ناسالم و ناسالم برای گروه‌های حساس در مناطق پرتردد دورازانتظار نخواهد بود.

حاکمیت پایداری جوی طی روز شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده‌ها را فراهم نخواهد کرد بنابراین پیش‌بینی می‌شود در اواخر وقت فردا (۱۴ دی ماه) هم‌زمان با افزایش حجم ترافیک، کیفیت هوا در بیشتر مناطق پرتردد در محدوده ناسالم و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار بگیرد.

به گزارش ایسنا، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته « ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون » با میانگین ۱۵۷ بود و هوای پایتخت در وضعیت ناسالم برای همه گروه‌ها قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» با میانگین ۱۴۷ است و  کیفیت هوا در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.